صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۸ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳
دهقانی اشکذری مطرح کرد؛

طرح «کارآموزی پویشی» دانشگاه آزاد؛ سکوی پرتاب دانشجویان به دنیای مهارت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: دانشجویان با اجرای طرح «کارآموزی پویشی» این فرصت دارند تا تجربیات ارزشمندی در شرکت‌های معتبر کسب کرده و به بازار کار وارد شوند.
کد خبر : 934515

به گزارش خبرنگار آنا، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در نشست «تبیین طرح کارآموزی پویشی» اظهار کرد: در این طرح دانشجویان یک واحد کارآموزی پویشی اخذ کرده و در شرکت و کارگاه مورد تأیید دانشگاه به کسب مهارت می‌پردازند.

وی افزود: طرح مهارت‌یار سه سال قبل در دانشگاه آزاد اسلامی یزد آغاز شد و دانشجویان نخستین دوره بورسیه رشته‌های کاردانی و کارشناسی واحد‌های خود را در صنعت گذراندند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، تفاوت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دولتی را در توانایی و تخصص آنان دانست و ادامه داد: انجام چنین طرح‌های مهارتی سبب شده، دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان ماهر و حل‌کننده مسئله به جامعه تحویل دهد.

دهقانی اشکذری به فراگیری دوره‌هایی مانند فن بیان، فن ارتباط، آداب معاشرت، رزومه نویسی، پرزنت کردن و مدیریت زمان سفارش کرد و گفت: دانشجویان نباید تنها به مدرک دانشگاهی اکتفا کنند.

کارآفرین برتر استان یزد به تبیین طرح کارآموزی پویشی پرداخت و متذکر شد: هدف از برگزاری این طرح در مرحله نخست این است که دانشجو بتواند با محیط کار آشنا شود، ازسویی قدرت تیم‌سازی و کار شبکه‌ای را داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد داشتن تبیین کرد: رزومه کاری با حضور در محل کار و بازدید انجام می‌شود و در نهایت دانشجو در محیط واقعی کار قرار گرفته و بعضی اوقات می‌تواند دارای حقوق و مزایا باشد.

دهقانی اشکذری، نکته پایانی را در بهبود عملکرد و مؤثر شدن برشمرد و تأکید کرد: نیت خوب و خیر داشتن در کار‌ها نخستین قدم است، با چنین نیتی، کار‌ها سرانجام رسیده و یاری خداوند را دربرخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر