صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۴ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳

گاریدو: پرسپولیس نمایانگر میلیون ها هوادار است/ وضیعت چمن مهم نیست باید 3 امتیاز را بگیریم+ فیلم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما می دانند نماینده پرسپولیس هستند، پرسپولیس هم نمایانگر میلیون‌ها هوادار است.
کد خبر : 934513

به گزارش خبرگزاری آنا، گاریدو در نشست خبری پیش از بازی با چادرملو اظهار کرد:مطمئنا این بازی برای ما مهم است و هدفمان بردن این بازی است. ما این موضوع را می‌دانیم که بازی‌های لیگ سختی خاص خودشان را دارند. هدف اصلی ما کسب سه امتیاز بازی فرداست. مهمترین نکته برای بردن بازی این است که تیممان عالی باشد و فکر می کنم تیم ما در طی روزهای گذشته خوب و عالی عمل کرده است. فکر می‌کنم برای بازی فردا عالی عمل خواهیم کرد و این انگیزه را داریم که بازی را ببریم.

وی افزود: آنها را می‌شناسیم و تیم خوب و قوی هستند و بازیکنان باکیفیتی دارند. تازگی به لیگ برتر اضافه شدند اما عملکرد خوبی داشتند. خیلی بی‌محابا بازی می‌کنند و از نظر پرس کردن تیم سختگیری هستند. از نظر هجومی بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارند و در طی بازی‌هایی که انجام داده، فشار به تیم‌های حریف وارد کرده است. قدم اول این است که از شناختی که نسبت به حریف داریم، توانایی و کیفیت خودمان را نشان بدهیم و به عنوان یک تیم بازی کنیم. سختی بازی را بدانیم و تا آخرین لحظه تلاشمان کنیم و سه امتیاز را بگیریم. با این سه امتیاز تمام هواداران خوشحال خواهند شد. همچنین بازیکنان ما می دانند نماینده پرسپولیس هستند، پرسپولیس هم نمایانگر میلیون‌ها هوادار است.

گاریدو در مورد اینکه آیا از وضعیت چمن تختی تهران خبر دارد یا خیر گفت: ترجیحمان این است در استادیوم بهتر بازی کنیم اما در آخر باید در جایی که می‌گویند بازی کنیم. استادیوم هرجور که باشد، ما دنبال سه امتیاز خواهیم بود. مهم نیست که وضعیت چمن چجوری است و ما باید خودمان را عادت بدهیم و بازی کنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر