صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۰ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳

تمهیدات سازمان اورژانس تهران برای نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی

معاون فنی و عملیات اورژانس تهران خبر از افزایش صد درصدی توان این سازمان برای پوشش خدمات درمانی و امدادی نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب اسلامی داد.
کد خبر : 934487

به گزارش خبرگزاری آنا؛ اسماعیل فراهانی معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران با بیان اینکه پیش بینی می‌شود جمعیت زیادی در مراسم بزرگداشت دبیرکل فقید حزب‌الله و اقامه نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور پیدا کنند، گفت: توان عملیاتی اورژانس استان تهران  به صورت ۱۰۰ درصدی افزایش داده شده است.

وی افزود: در این مراسم ۷۰ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه اتوبوس، دو فروند بالگرد اورژانس و هواپیمای  یک فروند بال ثابت اورژانس به صورت آماده باش کامل هستند.

فراهانی تاکید کرد:  ۱۱ خودروی فرماندهی، پنج دستگاه خودروی پشتیبانی، ۳۰ دستگاه موتورلانس در این مراسم حضور خواهند داشت، همچنین با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان اورژانس تهران ۵۰ نیروی واکنش سریع به صورت پیاده در مراسم حضور دارند.

وی در پایان گفت: در این مراسم توان نیروهای امدادی اورژانس تهران به ۹۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است و این یعنی ۹۰۰ نفر به صورت مستقیم در حال پوشش درمانی و امدادی این مراسم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر