صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۱۱ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳
در مصلای امام خمینی (ره)؛

برگزاری مراسم بزرگداشت پرچمدار مقاومت با حضور رهبر انقلاب

امروز جمعه، مصلای تهران میزبان برگزاری مراسم بزرگداشت دبیرکل فقید حزب‌الله و اقامه نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر : 934485

به گزارش خبرگزاری آنا، مراسم بزرگداشت مجاهد فی سبیل‌الله و سیّد عزیز امت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان ازجمله سردار شهید نیل‌فروشان، امروز جمعه ۱۳ مهرماه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

در ادامه این مراسم که در آستانه اولین سالگرد حماسه طوفان‌الاقصی برگزار می‌شود، نماز جمعه این هفته تهران نیز به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) اقامه خواهد شد.

درهای مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران از ساعت ۵:۳۰ صبح امروز برای میزبانی از مردم گشوده شد و گزارش‌ها حاکی از آن است که سیل خروشان جمعیتی که از گوشه گوشه ایران اسلامی خود را به مصلی رسانده‌اند هر لحظه بیشتر می‌شود.

نمازگزاران در حالی که عکس‌های رهبر معظم انقلاب، شهید نصرالله، شهید سردار سلیمانی و شهدای مقاومت را در دست دارند به سمت محل برگزاری نماز در حرکت هستند تا بار دیگر با رهبر معظم انقلاب دیدار و تجدید میثاق کنند.

این حضور حماسی فقط مخصوص تهرانی‌ها و ایرانی‌ها نیست بلکه از کشورهای هند، عراق و پاکستان هم در گردهمایی بزرگ مقاومت در پایتختِ ایران شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر