صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۹ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳

الحوثی: پاسخ موشکی ایران نه تنها فلسطینیان بلکه امت فلسطین را شاد و باعث جرأت بیشتر امت اسلامی شد

رهبر انصارالله یمن گفت: آنچه جمهوری اسلامی انجام داد، یک عملیات بزرگ و موفق بود که خوشحالی مردم مظلوم فلسطین و غزه را به دنبال داشت. این اقدام، نه تنها مردم فلسطین، بلکه امت اسلامی را نیز شاد کرد، و این شادی در بسیاری از فیلم‌ها و تصاویر به وضوح دیده شد. این عملیات باعث شد امت اسلامی جرأت بیشتری پیدا کرده و مسئولیت‌های دینی و اخلاقی خود را در قبال رژیم صهیونیستی انجام دهند.
کد خبر : 934463

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن عصر امروز (پنج‌شنبه) در سخنرانی خود در رابطه با تحولات منطقه اظهارکرد: سیدحسن نصرالله همواره در میدان جهاد حاضر بود و عملکرد بسیار مهمی در رهبری ۳۰ سال گذشته حزب الله داشتند. ایشان همواره بر مردم تکیه داشتند و نظر مردم را مهم می‌دانستند.

وی با تأکید بر اینکه شهید نصرالله مانند دیوار در مقابل دشمن صهیونیستی قرار داشت، افزود: دشمن بسیاری از سران عربی را عددی محسوب نمی‌کرد. دشمن روی شهید نصرالله، چون سرشار از یک قدرت نیرومند بود، حساب دیگری داشت.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: شهید نصرالله یک مرد شجاع و مومن بود برای همین دشمن در چندین عملیات تروری قصد هدف قرار دادن ایشان را داشت به همین دلیل با بیش از ۸۵ تن بمب سیدحسن نصرالله را هدف گرفتند که نشان دهنده کینه بزرگ دشمن از نصرالله است.

الحوثی گفت: دشمن می‌خواست چهره خاورمیانه را تغییر دهد. دشمن همیشه برای کشور‌های اسلامی و عربی برنامه دارد. نصرالله یک مانع بزرگ برای بلندپروازی‌های رژیم به شمار می‌رفت.

وی ادامه داد: سیدحسن نصرالله در کنار مردم بوسنی هم ایستادند و همواره حامی و پشتیبان ملت یمن نیز بودند. ایشان هرگز از مواضع خود عقب ننشستند. دشمن چندین سال تلاش کرد تا از جبهه حزب الله خلاص شده و آن را نابود کند.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی بیان کرد: آمریکا در کنار اسرائیل قرار دارد و آمریکا با او مشترک است. دشمن صهیونیستی در یک جنگ گسترده با جبهه لبنان قرار دارد. این جبهه‌ای است که باعث شکست توطئه‌های رژیم شده است. دشمن می‌خواهد به شکل کامل بر لبنان مسلط شود. حزب الله در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده و به پیروزی‌های بزرگی رسیده است.

الحوثی گفت: حزب الله در برابر دشمن از حکمت و بصیرت بهره می‌برد. حزب الله با شرایط سختی مواجه است که رژیم‌های عربی در برابر این چالش‌ها کاملا از هم فروپاشیده می‌شوند، اما حزب الله ایستاده است. نتانیاهو مجرم قصد دارد بر خاورمیانه مسلط شود نه فقط فلسطین و لبنان.  

وی تصریح کرد: حزب الله پیش از پیش بر روحیه جهادی و حسینی خود افزوده و یک ساختار منسجم است. آنها در راه خدا می‌جنگند و مانند بنیان مرصوص هستند.

رهبر انصارالله یمن اضافه کرد: دشمن صیونیستی حمله زمینی را آغاز کرده است، اما از رزمندگان حزب الله یک سیلی بزرگ خوردند. دشمن دچار کبر و غرور شده است. دشمن می‌خواهد به بیروت هم حمله کند. اما در مرز‌های لبنان دچار یک شکست بسیار بزرگ شده اند.

الحوثی با اشاره به پاسخ موشکی نیروهای مسلح کشورمان به ترورهای رژیم صهیونیستی تأکید کرد:  اسرائیل و آمریکا همواره تلاش کردند جمهوری اسلامی ایران را از اقداماتش منصرف کنند، اما جمهوری اسلامی با یک حمله گسترده و موفق پاسخ داد. این عملیات باعث شد امت اسلامی جرات بیشتری پیدا کرده و مسئولیت‌های دینی و اخلاقی خود را در قبال رژیم صهیونیستی انجام دهند.

وی افزود: باید در برابر رژیم صهیونیستی بایستیم و بدانیم که جنایات این رژیم ادامه خواهد داشت. آنچه جمهوری اسلامی انجام داد، یک عملیات بزرگ و موفق بود که خوشحالی مردم مظلوم فلسطین و غزه را به دنبال داشت.

رهبر انصارالله یمن گفت: این اقدام، نه تنها مردم فلسطین، بلکه امت اسلامی را نیز شاد کرد، و این شادی در بسیاری از فیلم‌ها و تصاویر به وضوح دیده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر