صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۷ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳
در نشست کشورهاى عضو شوراى همکارى خلیج فارس؛

تأکید بر توسعه همكارى‌هاى منطقه‌ای/ عراقچی: پیشرفت منطقه در گرو امنیت و ثبات است

وزراى خارجه جمهورى اسلامى ایران و کشورهاى عضو شوراى همکارى خلیج فارس در نشستی، آخرین تحولات منطقه‌ای و بین المللی را مورد بحث و گفت‌وگو قرار داده و بر همگرایی و همکاری کشور‌های منطقه با یکدیگر در زمینه‌های مختلف تاکید نمودند.
کد خبر : 934458

به گزارش خبرگزاری آنا، وزراى خارجه جمهورى اسلامى ایران و کشورهاى عضو شوراى همکارى خلیج فارس در نشستی، آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و گفت‌وگو قرار داده و بر همگرایی و همکاری کشور‌های منطقه با یکدیگر در زمینه‌های مختلف تاکید نمودند.

در این نشست که به ریاست شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر برگزار شد، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های شورای همکاری با بررسى تحولات منطقه، بر ادامه گفت‌وگوهای دوجانبه و چندجانبه در جهت تقویت روابط فیمابین و یافتن راه‌های همکاری در جهت رشد و شکوفایی منطقه تأکید نمودند.  

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن استقبال از برگزاری این نشست، بر اهتمام دائمی کشورمان به همسایگان و توسعه همکاری‌هاى منطقه‌ای و حرکت در جهت ایجاد منطقه قوی با مشارکت همه کشور‌های منطقه تأکید نمود.

وزیر خارجه کشورمان توسعه و پیشرفت منطقه را در گرو ثبات و امنیت آن دانست و ابراز امیدواری نمود با همکارى و هم افزایى کشورهاى منطقه، امنیت و توسعه منطقه تامین گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر