صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۸ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳

همایش ملی «حقوق خصوصی نوین با محور کسب و کار و اقتصاد دیجیتال» برگزار می‌شود

دبیر اجرایی و رئیس کمیته علمی دومین همایش ملی «حقوق خصوصی نوین با محور کسب‌وکار و اقتصاد دیجیتال» از برگزاری این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر خبر داد.
کد خبر : 934354

محمدجواد عبداللهی دبیر اجرایی و رئیس کمیته علمی دومین همایش ملی «حقوق خصوصی نوین با محور کسب‌وکار و اقتصاد دیجیتال» در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از برگزاری این همایش در ۱۳ محور تخصصی و با مشارکت ۱۲ دانشگاه از سراسر کشور و ۱۰ سازمان موضوعی استانی در روز‌های ۱۶ و ۱۷ 1403 آبان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر خبر داد.

{$sepehr_key_2395}

وی افزود: برای نخستین بار است که چالش‌های حوزه کسب‌وکار در همایش حقوقی مورد بررسی و پژوهش قرار می‌گیرد. شفافیت و تسهیل در صدور مجوز‌های حوزه کسب‌وکار موجب تحول در نظام اقتصادی کشور خواهد شد و تعاملات کسب‌وکار در عرصه بین‌المللی و داخلی را تحت تأثیر قرار خواهد داد. در این همایش مهم‌ترین چالش‌های حقوقی حوزه کسب‌وکار مورد تحقیق قرار خواهد گرفت. یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در حوزه کسب‌وکار، هوش مصنوعی بوده که در صورت حل‌وفصل چالش‌های آن، می‌تواند دستیاری هوشمند برای صاحبان کسب‌وکار باشد.

دبیر اجرایی و رئیس کمیته علمی دومین همایش ملی «حقوق خصوصی نوین با محور کسب‌وکار و اقتصاد دیجیتال» گفت: مهم‌ترین محور‌های این همایش شامل حقوق مالیاتی و کسب‌وکار؛ حقوق مصرف و کسب‌وکار؛ حقوق ارتباطات و کسب‌وکار؛ هوش مصنوعی و کسب‌وکار؛ جرائم سایبری علیه کسب‌وکار؛ مقررات بین‌المللی کسب‌وکار؛ خصوصی‌سازی و مقررات زدایی و... می‌شود.

عبداللهی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده، مقالات برتر همایش پس از تأیید کمیته علمی مجله، امکان چاپ در یکی از مجلات پژوهش‌های حقوق مالی و اقتصادی پژوهشکده حقوق شهر دانش و مجله حکمت اسلامی را خواهند داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این همایش و ارائه راهکار‌های پژوهشگران، گامی بزرگ در حوزه کسب‌وکار برداشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر