صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان دانشجویان منصوب شد

رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی سرپرست معاونت‌پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان را منصوب کرد.
کد خبر : 934349

به گزارش خبرگزاری آنا، سعید حبیبا معاون وزیر علوم، و رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی دکتر رحمت اله اللهیاری را به سمت سرپرست معاونت‌پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

دکتر حبیبا معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی دکتر رحمت اله اللهیاری را به سمت سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص، شایستگی و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

رجاء واثق دارم که بر اساس راهبردهای دولت وفاق ملی و برنامه‌های وزیرمحترم برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اهداف و خط‌ مشی‌های سازمان و برنامه‌های عملیاتی آن معاونت با همکاری کلیه همکاران به ویژه معاونان و مدیران سازمان در جهت ایجاد وحدت رویه و ارتقاء و تعالی هرچه بیشتر کارکنان گام‌های موثر و مفیدی برخواهید داشت.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام شایسته ماموریت‌های محوله و خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

همچنین رئیس سازمان امور دانشجویان طی حکمی دیگر از خدمات شایسته دکتر اردوان ارژنگ در زمان تصدی معاونت ‌پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر