صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به میزبانی معاونت امور مدارس سما استان تهران؛

اولین جلسه کارگروه تخصصی مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد

اولین جلسه کارگروه تخصصی مقاطع مختلف تحصیلی امروز با حضور قائم مقام رئیس سازمان سما، رئیس دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی و معاون امور تحول و تعالی مدارس سما و معاون امور مدارس استان تهران برگزار شد
کد خبر : 934259

به گزارش خبرگزاری آنا، با حضور «شهروز شهبازی» قائم مقام رئیس سازمان سما، «فاطمه حمیدی فر» رئیس دانشکدگان تعلیم و تربیت اسلامی و معاون امور تحول و تعالی مدارس سما، «رسول اسکندری» معاون امور مدارس استان تهران، اولین جلسه کارگروه تخصصی مقاطع مختلف تحصیلی به میزبانی معاونت امور مدارس سما استان تهران برگزار شد.

اسکندری، با اشاره به به اهمیت ایجاد هم افزایی در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مدارس و نهادینه سازی رویکرد جامع ارزشیابی از فعالیت‌های مدارس به نهادینه سازی حکمرانی شبکه‌ای در حوزه ارزشیابی و آزمون‌ها در مدارس تاکید و بر هدفمندسازی آزمون‌های فرامدرسه‌ای در مدارس استان تهران تاکید نمود.

در ادامه، حمیدی فر با اولویت قرار دادن ظرفیت دانشی و تجربی مدارس استان و هدایت جریانات دانشی و آموزشی در مدارس، استفاده از ظرفیت بالقوه مدارس سما، توجه به هم افزایی، همفکری و استفاده از پتانسیل‌های مدارس پرتوفیق در جهت توسعه برند سما و استفاده از الگو‌های مناسب آموزشی، پرورشی و تربیتی در مدارس و کسب توفیقات علمی در کنار توفیقات تربیتی و ارزشیابی بررسی سنجش عملکرد کیفی مدارس را مورد تاکید قرار داد.

شهبازی نیز با اشاره به تجربیات گذشته در ایجاد رویکرد تحولی در سازمان‌ها و به طور ویژه در سازمان سما، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود دانشگاه آزاد اسلامی و ایجاد شبکه آزمون‌های جامع در مدارس سما می‌تواند بر جهت دهی مطلوب و نظامند در مدارس و کسب توفیقات بیشتر در میدان‌های علمی موثر واقع شود.

وی در ادامه افزود: در صورتی که بتوان از ظرفیت‌های موجود در مدارس سما به نحو مطلوب استفاده کرد، دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما می‌تواند در میدان‌های علمی داخلی و خارجی یکی از قطب‌های اثرگذار محسوب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر