صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۸ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳

۴ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تهران شمال در فهرست دانشمندان ۲ درصد برتر جهان

اسامی ۴ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال در تازه‌ترین گزارش دانشگاه استنفورد به‌عنوان پژوهشگران ۲ درصد برتر جهان اعلام شده است.
کد خبر : 934232

به گزارش خبرنگار آنا در تازه‌ترین گزارش دانشگاه استنفورد که بر مبنای تحلیل نتایج ارجاعات به برونداد‌های علمی در شهریور ۱۴۰۳ (سپتامبر ۲۰۲۴) منتشرشده، چهار عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال به‌عنوان پژوهشگران دو درصد برتر جهان اعلام شده است.

بر همین اساس بهرام جلیلی، محمودرضا سهرابی، پیام جلیلی و کامران عاصمی آهنگر از اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی موفق به کسب جایگاه دو درصد برتر دانشمندان برتر جهان در سال ۲۰۲۴ شدند.

سعید ملماسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با تبریک این موفقیت ابراز امیدواری کرد که با ادامه روند رو به رشد فعلی و حمایت دانشگاه از پژوهشگران فعال و محققان، شاهد حضور تعداد بیشتری از پژوهشگران این واحد دانشگاهی در لیست دانشمندان برتر جهان در سال‌های آتی خواهیم بود.

به گزارش آنا، بر اساس گزارش سالیانه منتشرشده از طرف« Elsevier » در سال ۲۰۲۴ (شهریور ۱۴۰۳) که با همکاری پایگاه استنادی اسکوپوس و دانشگاه استنفورد بر مبنای شاخص‌های استنادی ازجمله تعداد مقالات تألیفی، ارجاعات، استنادات، H-index و دیگر شاخص‌های علمی صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر