صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۹ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳

زاکانی: در آینده ورق به نفع مقاومت برخواهد گشت/ همه ظرفیت‌های آمریکا در خدمت اسرائیل است

شهردار تهران با حضور در دفتر حزب الله در تهران ضمن عرض تسلیت به مردم و دولت لبنان گفت: همه ظرفیت های آمریکا در خدمت رژیم صهیونیستی است و از یک روزنه که غفلت ماست سوءاستفاده کرده و فرماندهان و سید و سالار مقاومت را به شهادت رسانده است. در آینده ان‌شاءالله اساساً ورق به نفع جبهه مقاومت بر خواهد گشت.
کد خبر : 934179

به گزارش خبرگزاری آنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران با حضور در دفتر نمایندگی حزب الله لبنان در تهران ضمن عرض تسلیت به دولت و مردم لبنان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شهادت سیدحسن نصرالله یک ثلمه بزرگ برای جهان اسلام است. با خون شهید سیدحسن نصرالله هم خروج آمریکا از منطقه سرعت می باید هم پرونده رژیم صهیونیستی بسته می شود.

وی افزود: همه ظرفیت های آمریکا در خدمت رژیم صهیونیستی است و از یک روزنه که غفلت ماست سوءاستفاده کرده و فرماندهان و سید و سالار مقاومت را به شهادت رسانده است.

شهردار تهران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک غفلتی دارد غفلتش این هست که اساساً جریان مقاومت مثل یک چشمه جوشان است، ادامه داد: تک تک این ذرات شکل دهنده به این آب حیاتی که جاری و ساری می شود به صورت فعال خودش کنشگری در مقابل ظلم خواهد داشت.

زاکانی گفت: صهیونیست‌ها از طریق هوا این جنایت را رقم می‌زنند اما روی زمین پست‌تر و کوچکتر از این هسستند که بخواهند قدمی از قدم بردارند. رژیم صهیونیستی دیشب مقدمه حمله زمینی را فراهم کرد ولی تو دهنی سنگین خورد.

وی تأکید کرد: در آینده ان‌شاءالله اساساً ورق به نفع جبهه مقاومت بر خواهد گشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر