صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به همت مرکز امید؛

پویش نامه‌ای از حرف‌های ناتمام به «سید حسن نصرالله» برگزار می‌شود

همزمان با شهادت مظلومانه شهید سید حسن نصرالله و یاران و دلیران حزب الله لبنان، پویش ملی حرف‌های نا تمام با تضمین از شعر زنده یاد قیصر امین پور برگزار می‌شود.
کد خبر : 934128

به گزارش خبرگزاری آنا، همزمان با شهادت مظلومانه شهید سید حسن نصرالله و یاران و دلیران حزب الله لبنان، پویش ملی حرف‌های نا تمام با تضمین از شعر زنده یاد قیصر امین پور در کتاب بازی برگزار می‌شود.

این پویش همانند طرح ملی طوفان به روایت تو، باز هم به روایت‌ها و نقش جریان ساز آنها متکی بوده و مخاطب طی این پویش حرف‌های نا تمام و نگفته‌ خود را در یک نامه به شهید سید حسن نصرالله خواهد گفت.

کتاب بازی در معرفی این پویش چنین آورده است: «دنیا شاید به هیچکدوم از ما فرصت هم صحبتی و دیدار با شهید سیدحسن نصرالله (رحمت الله علیه) رو نداد، اما…شهید زنده است…زنده‌تر از من و تو، پس می‌شنوه، می‌بینه و می‌خونه… پس بیا تا حرف‌های ناتمام و نگفته رو بهش بزنیم!»

لازم به ذکر است که این پویش در سکو‌های اطلاع رسانی کتاب بازی در پیام رسان شاد، بله، روبیکا، ایتا و اینستاگرام به نشانی ketabbaazi از طریق لینک https://B۲n.ir/harfenatamam برگزار می‌گردد و به قید قرعه به به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز متبرکی از حرم اهل بیت علیهم السلام و به نیابت از شهید سعید، اهدا خواهد شد. همچنین در مدت برگزاری پویش به قید غربالگری نامه‌های صوتی و متنی شرکت کنندگان در میکرورسانه‌های کتاب بازی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر