صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نجفی:

بالاترین میزان حضور اتباع در منطقه ۱۵ است

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ضرورت رسیدگی به وضعیت حضور پر تعداد اتباع خارجی در منطقه ۱۵ تأکید کرد.
کد خبر : 934063
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در شورای معاونین شهرداری منطقه ۱۵ ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان اظهار کرد: یکی از بزرگترین معضلات این منطقه اتباع بیگانه است که بالاترین میزان حضور اتباع در این منطقه قرار دارد که حل این موضوع تنها بر عهده شهرداری نیست و شهرداری نمی تواند این مشکل را حل کند و باید سایر نهادهای مرتبط در این زمینه ورود جدی داشته باشند.
 
وی ادامه داد: وجود این اتباع سبب ایجاد برخی از آسیب های اجتماعی در شهر شده است که وجود معتادان متجاهر در این منطقه بی ارتباط با این موضوع نیست. قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران در این زمینه اقدامات خوبی داشته است اما این اقدامات بیشتر سلبی بوده و باید به دنبال برنامه ها و راهکارهای ایجابی باشیم و برای فرد رها شده از اعتیاد اشتغال و مشاوره های روانشناسی را مدنظر قرار دهیم.
 
رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران افزود: منطقه ۱۵ بیشترین سرانه فضای سبز را در بین سایر مناطق دارا می باشد که متأسفانه توسعه نامتناسبی داشته و در برخی از محلات همچون مینابی و اتابک دارای کمبود سرانه فضای سبز می باشند. طبیعتاً با این حجم از سرانه فضای سبز در این منطقه بوستان‌های زیادی وجود دارد که در برخی از این بوستان‌ها شاهد عدم روشنایی هستیم.
 
وی ادامه داد: این موضوع قطعاً ایجاد ناامنی می‌کند و شهروندان مراجعاتی به ما در این زمینه داشتند. مشکل عدم روشنایی بوستان‌ها تنها مربوط به شهرداری نیست و وزارت نیرو نیز در این زمینه نقش دارد که متأسفانه به دلیل ناترازی انرژی که در کشور وجود دارد این مسائل رخ می دهد. شهرداری باید برای حل مشکل روشنایی بوستان ها از انرژی های خورشیدی استفاده کند.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکل ترافیک منطقه گفت: یکی از علت های اصلی ترافیک در شهر تهران نبود پارکینگ می باشد که اگر بتوان مشکل پارکینگ را در شهر حل کرد بخش قابل توجه ای ترافیک نیز می تواند حل شود. در این منطقه نیز شاهد ترافیک هستیم که باید شهرداری با بررسی نقاط دارای ترافیک برای حل آن برنامه ریزی مناسبی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر