صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مالکی در گفت‌وگو با آنا؛

۱۷۱ تاکسی برقی در تهران فعال هستند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: در حال حاضر۱۷۱ تاکسی برقی در تهران فعال هستند و به ارائه خدمت می‌پردازند.
کد خبر : 934057

شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا درباره فعالیت تاکسی‌های برقی در تهران اظهار داشت: در حال حاضر۱۷۱ تاکسی برقی در تهران فعال هستند و به ارائه خدمت می پردازند.

مالکی در بخش دیگر با بیان اینکه تاکسی‌های فعال و غیر فعال چطور شناسایی می شوند، ابراز داشت: شناسایی تاکسی‌های غیر فعال از طریق سامانه سیماتاکسی و بر اساس تمدید یا عدم پروانه تاکسیرانی در موعد مقرر انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ضمن اشاره به کرایه‌های تاکسی‌های برقی افزود: کرایه تاکسی برقی بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تا ۵۰ درصد بیشتر از کرایه تاکسی غیر برقی است، منتهی این تاکسی‌ها گردشی ویژه در فرودگاه‌ها هستند و لذا هیچ افزایش نرخ کرایه‌ای در شهر و در خطوط نداریم.

گفتنی است، شادی مالکی مدیرعامل تاکسیرانی تهران پیش از این گفته بود: ظرفیت باطری خودرویی که به عنوان تاکسی برقی در تهران فعال بوده، ۵۴کیلو وات است. تقریبا هر یک روز در میان نیاز به شارژ دارد و با هر بار شارژ بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ کیلومتر پیمایش دارد. هزینه هر بار شارژ بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر