صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیانیه دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مناسبت شهادت سید مقاومت «سید حسن نصرالله»

بیانیه دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مناسبت شهادت سید مقاومت «سید حسن نصرالله» منتشر شد.
کد خبر : 933877

به گزارش خبرگزاری آنا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مناسبت شهادت سید مقاومت «سید حسن نصرالله» بیانیه‌ای منتشر کرد. 

متن بیانیه به شرح زیر است: 

«بسم‌الله الرحمن الرحیم شهادت هنر مردان خداست؛ شهادت ماندگارترین فعل آدمی است که در پیوند با عشق و معنویت، عالم‌ساز می‌شود. شهادتِ سرخ، تاریکی تاریخ را نورانی می‌کند و برگی تازه بر کتاب قطور جوانمردی و ایمان می‌افزاید. فدا شدن جانِ عاشق، مردگانِ قرن‌ها را زنده می‌سازد. پس شهادت بزرگترین عطیه خداست به آنانی که در قامت شهود و شناخت، بندگی عارفانه را معنا می‌کنند. شهادت سهم آنانی است که در راه خدا صادقانه گام برمی‌دارند.

«مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلاً» و اینک خبر سوزناک و اندوه‌آفرین شهادت سید مقاومت جناب سید حسن نصرالله، قلب‌های مظلومان و آزادگان را در غمی سترگ و عمیق غوطه‌ور ساخته است.

این شهادت سند ماندگار و تحول‌آفرینی است برای اثبات حقانیت جبهه مقاومت و حجتی است تمام، علیه وحشی‌گری‌ها و حیوان‌صفتی‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل که در پناه شیطان‌صفتی‌های آمریکای جنایتکار و همدستان مکار او، ماه‌هاست فجیع‌ترین نسل‌کشی تاریخ را مرتکب می‌شود. اسرائیل جنایتکار به آخرین لحظات حیات ننگین خود نزدیک شده است و دیری نخواهد پایید که قدس شریف به برکت خون‌های به ناحق‌ریخته شده مظلومان آزاد خواهد شد و ارواح بلند شهدای اسلام، شاهد اقامه نماز توسط پیروان حضرت محمد (ص) در آن سرزمین مبارک خواهند بود.

گرچه این شهادت، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر و خسارتی بزرگ برای حق‌خواهان است اما باورهای ایمانی و نیز تجربیات تاریخی ما گواهی می‌دهد که این شهادت‌ها نه تنها خلل و شکستی در ساختار مقاومت و انقلابی‌گری ایجاد نمی‌کند که به برکت خون شهید، رویش‌ها و بالندگی‌های بیشتری را در آینده خود به ارمغان می‌آورد؛ آنچنان که انقلاب اسلامی ایران نیز با از دست دادن بهشتی‌ها و مطهری‌ها و رجایی‌ها و سلیمانی‌ها و ده‌ها هزار شهید مظلوم هرگز از بالندگی و نوسازی محروم نشد و امروز بیش از هرزمان دیگر بر قله‌های رفیع توحید و استقامت می‌درخشد.

این شهادت بزرگ را که پس از 30 سال جهاد و مبارزه شامل حال مجاهد نستوه سید حسن نصرالله شده به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی)، حزب‌الله عزیز، مردم غیور لبنان و فلسطین و به تمام آزادی‌خواهان و ظلم‌ستیزان عالم به ویژه مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم؛ و در لبیک به ندای رهبر شجاع و فرزانه انقلاب، قاطعانه اعلام می‌کنیم برای هرگونه جهاد و حمایت از آرمان بلند فلسطین، جان بر کف، آماده مبارزه بر ضد عوامل استکباری هستیم».
أَلا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَريب

انتهای پیام/

ارسال نظر