صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۱ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳
سرپرست تیم فجرسپاسی:

عمادی: قصوری برای انتقال بازیکن مصدوم فجرسپاسی رخ نداده/ به قربانی اطلاعات کامل ندادند

سرپرست تیم فجرسپاسی گفت: اگر شایسته صعود شدیم که قطعاً به لیگ برتر می‌رویم و اگر شایسته صعود نبودیم که در لیگ یک می‌مانیم.
کد خبر : 933806

حسین عمادی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه پیروز قربانی سرمربی تیم فجرسپاسی بعد از بازی با شهر راز شیراز از وضعیت رسیدگی به امیرمحمد منصف بازیکن تیمش که از ناحیه صورت دچار خونریزی شد گلایه شدیدی کرده و گفته بود با جان آدم‌ها بازی نکنید، اظهار کرد: مسئله به شکلی نبوده که بخواهیم مسئولیت آن را بر گردن باشگاه فجرسپاسی یا هیئت فوتبال استان فارس بیندازیم. سه دستگاه آمبولانس روز بازی در ورزشگاه حضور داشت. پس از مصدومیتی که به وجود آمد دو دستگاه آمبولانس وارد زمین می‌شود و ناظر بازی با هماهنگی کادر پزشکی و پزشکی تیم میزبان، بازیکن مصدوم را به بیرون از زمین انتقال دادند.  

سرپرست تیم فجرسپاسی افزود: زمانی که بازیکن مصدوم از زمین خارج می‌شود توقف کوچکی پیش می‌آید و دلیل ان هم این بوده که داخل آمبولانس باید علائم حیاتی مصدوم چک شود. بعد از آن هم بازیکن به بیمارستان انتقال داده شده و هیچ کوتاهی از سوی باشگاه، هیئت فوتبال و سازمان لیگ که مسئولیت داشتند صورت نگرفته است. پیروز قربانی بعد از بازیکن جویای حال بازیکن تیمش شده و نمی‌دانم چه کسی به وی اطلاعات کاملی نداده است. قربانی حق دارد که نگران حال بازیکن تیمش بوده و انتظار داشته تا هر چه زودتر به بیمارستان انتقال داده شود. منصف به بیمارستان شهید رجایی رفته و پس از سی تی اسکن متوجه شدند مشکلی نیست، قصوری رخ نداده و تنها شکستگی از ناحیه گونه رخ داده که، چون به بازیکن تیم‌مان نیاز داشتیم او را همان شب ترخیص کردیم و امروز در بیمارستان میر شیراز عمل جراحی وی انجام شد تا هر چه زودتر شرایط بازی پیدا کند.  

عمادی درباره صحبت‌های ستار زارع سرمربی شهر راز شیراز علیه فجرسپاسی و اینکه او گفته فجرسپاسی فصل بعد هم در لیگ یک می‌ماند، تصریح کرد: خدا را شکر تیم ما تا اینجا با ۱۲ امتیاز در صدر جدول است. ان‌شاءالله با تلاش کادرفنی و بازیکنان همین مسیر را ادامه می‌دهیم. به امید خدا در پایان فصل هر آنچه خیر است پیش بیفتد. اگر شایسته صعود شدیم که قطعاً به لیگ برتر می‌رویم و اگر شایسته صعود نبودیم که در لیگ یک می‌مانیم. تسلیم تقدیر و سرنوشت الهی هستیم و وظیفه ما تلاش و تلاش و تلاش کردن است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر