صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۲ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳

تشکیل کارگاه‌های خوداشتغالی توسط گروه جهادی دانشگاه آزاد ممسنی

مسئول بسیج اساتید و دانشجویی شهرستان ممسنی از تشکیل کارگاه‌های خوداشتغالی توسط گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی خبر داد.
کد خبر : 933726

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، براساس اعلام بسیج دانشجویی استان فارس، گروه جهادی شهید ابوذر داودی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نورآباد ممسنی رتبه نخست این استان را کسب کرد.

مسئول بسیج اساتید و دانشجویی شهرستان ممسنی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا در این‌باره اظهار کرد: هدف از برگزاری اردوهای جهادی بسیج دانشجویی ساماندهی دانشجویان بسیجی در گروه‌های جهادی تعمیق معنویت بین مردم و دانشجویان، تلاش برای محرومیت‌زدایی، معطوف کردن نگاه‌های مسئولان به مناطق کم‌برخوردار و تلاش و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات مردم است.

سیدحمید حسینی با اعلام برنامه‌ریزی برای برگزاری اردو‌های بسیج دانشجویی افزود: از ماه‌ها قبل با اعزام تیم‌های مطالبه‌گری، عرصه‌یابی و تشکیل کارگروه‌های مختلف با مسئولان محلی و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی این مهم آغاز و در نهایت با اعزام دانشجویان به منطقه هدف، استقرار یک هفته‌ای آنان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی و سایر ادارات و مردم در عرصه بهداشت و درمان فرهنگی بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع و کارگاه‌های خوداشتغالی و عملیات عمرانی اجرا شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی هم به خبرنگار آنا گفت: این واحد دانشگاهی در طرح جهادی شهید ابوذر داودی بسیج دانشجویی به‌عنوان محور اردو، همراه و همگام بسیج دانشجویی است، امیدواریم در برنامه‌های آینده گام‌های مثبتی در زمینه برگزاری اردو‌های جهادی برداشته شود.

علی کریمی افزود: دانشجویان گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی خودجوش و فعالانه در طرح شهید عجمیان فعالیت‌های عمرانی در قالب رنگ‌آمیزی مدارس داشت و برنامه‌های آموزشی متنوعی در این اردو توسط دانشجویان اجرایی شد. 

وی تبیین کرد: دانشجویان در این اردوی جهادی خدمت‌رسانی اثربخش و تأثیرگذاری برای بخش محروم بابامنیر و روستا‌های تابعه این بخش داشتند.

عضو شورای فرهنگی شهرستان ممسنی یادآور شد: اردوی جهادی گروه شهید ابوذر داوودی درراستای ایجاد کادرسازی مدنظر مقام معظم رهبری برگزار شد تا تعداد دانشجویان بیشتری در این طرح شرکت کنند و به‌عنوان الگو‌ها و سفیران فرهنگی در زمینه ایجاد کادرسازی و روحیه جهادی، خود را نشان دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر