صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۷ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳
حجت‌الاسلام صدیقی در گفت‌وگو با آنا:

شهادت مظلومانه نصرالله کلید فتح عظیم است

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: سیدحسن نصرالله شهید عزت و اقتدار نخستین و آخرین فرد خط سرخ شهادت نبوده و نخواهد بود و شهادت مظلومانه او کلید فتح عظیم است.
کد خبر : 933719

حجت‌الاسلام ماشاالله صدیقی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان اینکه شهادت مظلومانه نصرالله کلید فتح عظیم است، اظهار کرد: شهادت زیباترین پیوند عارفانه مجاهد و شهید فی سبیل الله با معشوق خود الله بوده و روح مطهری که معطر به عطر قرب الهی پیام«مَرحَبا بِروحِ الطَّیبِ آلتی اُخرجَت مِن البَدن الطَّیب» را از پیام‌آوران حریم حق دریافت می‌کند.

وی افزود: شهادت بهترین پاداش پیوند عاشق با معشوق بوده که فرمود:«مَن عَشقتُه قَتَلتُه" هر که را عاشق او بشوم او را می‌کشم و "مَن قَتلتُه فَانَا دِیتُه» و هر کس را من بکشم خودم دیه او می‌شوم و خداوند دیه همه شهدای طریق هدایت و مدافع شریعت است. شهادت سید مقاومت هدیه تلاش خالصانه عبد صالح خدا از طرف خداوند متعال بود که تکمیل‌کننده بعد عرفانی و حماسی سید حسن نصرالله در میدان است همانند یاران شهیدش سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و هنیه.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: سید حسن نصرالله شهید عزت و اقتدار اولین و آخرین فرد خط سرخ شهادت نبوده و نخواهد بود که پایان جهاد و مبارزه حقیقتی جز کرامت شهادت بر مردان باغیرت نیست. شهادت حسن نصرالله حامل چند پیام برای کشور‌های مسلمان به‌طور عموم و بر ملت ولایت مدار ایران اسلامی بود.

صدیقی بیان کرد: اسدالله الغالب فرمود: کسی که خواب غفلت از دشمن بر روح او چیره شود جز با لگد دشمن بیدار نمی‌شود. لشکرکشی شیطان برای رؤیایی با اسلام «اَلا وَ اِنَّ الشَّیطان قَد زَمّر حِزبَه وَ استَجلَبَ جَیلَه لِیعُود الجَور اِلی اَوطانِه وَ یَرجِع الباطِل اِلی نِصابِه». امروز شیطان با همه قدرت به میدان آمده یارانش را بسیج کرده و سپاهش را آماده کرده تا یهود را بر منطقه مسلط کند و نسل کشی را ادامه دهد و ذلت را برای مسلمان به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: بی‌تفاوتی در مقابل سگ هار منطقه چیزی جز انفعال در مقابل جنایتکاران منطقه نیست اعم از رژیم کودک‌کش و سران خائن کشور‌های مدافع و حامی تروریسم بین‌الملل و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکا و منافقین کور دل. امیرالمؤمنین(ع) بزرگ‌ترین شهید بی‌تفاوتی مردم در مدینه رسول خدا(ص) در سرزنش یاران منفعل و ترسوی خود فرمود: این مشکل را کجا ببرم که «یُغارُ عَلیکُم وَلا تُغیِرون وَ تَغزُونَ وَلا تَغزُون وَ یُعصَی الله وَ تَرضُون» به شما حمله می‌کنند شما حمله نمی‌کنید! با شما می‌جنگند شما نمی‌جنگید این‌گونه خدا معصیت می‌شود و شما رضایت می‌دهید.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تبیین کرد: پیروی از فرمان‌ها حکیمانه و داهیانه امام انقلاب ولی امر مسلمین حضرت آیه الله خامنه‌ای و تحقق پیام جهاد در ابعاد جهاد اصغر و جهاد اکبر و جهاد کبیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر