صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرهنگ موسوی‌پور خبر داد؛

تعیین تکلیف هفت هزار خودرو در پارکینگ‌های تهران تا ۳ ماه آینده

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در توصیه‌ای به مالکان خودروهایی که در پارکینگ‌ها توقیف شدند گفت: هر چه سریع‌تر برای ترخیص خودروی خود اقدام کنید، در غیر این صورت خودرو در حکم «رها شده» تلقی می‌شود و با حذف پلاک به مزایده گذاشته می‌شود.
کد خبر : 933706

به گزارش خبرگزاری آنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودرو‌های بلاتکلیف پارکینگ‌ها را به «هتل خودرو» تبدیل کرده‌اند.

وی افزود: برابر دستور العمل صادره ازسوی قوه قضائیه، خودرو‌هایی که بیش از یک سال در پارکینگ‌ها توسط پلیس یا مراجع قضائی توقیف شده‌اند، مالکین آنها موکلف و موظف هستند در اولین فرصت تکلیف خودرو‌های خود را مشخص نموده و برای ترخیص آن اقدام کنند.

سرهنگ موسوی‌پور اضافه کرد: در غیر این صورت ۳ ماه پس از اطلاع رسانی پلیس راهور که از اول مهر ماه ۱۴۰۳ آغاز شده است خودرو در حکم رها شده تلقی خواهد شد و مراجع قضایی وضعیت این خودرو را تعیین تکلیف نموده و پس از آن به ستاد اجرایی خودرو واگذار خواهند شد. اگر ماشین قابل استفاده باشد پلاک را از آن حذف کرده و داخل مزایده می‌رود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان سخنانش عنوان کرد: شهروندان عزیز برای ترخیص خودرو با در دست داشتن مدارک مالکیت و شناسایی خودرو به همراه کارت ماشین، سند خودرو و کارت ملی مالک به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر