صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
چمران در جمع خبرنگاران؛

مکان آرامستان‌های جدید تهران مشخص شد/ نامگذاری معبری در تهران به نام شهید سید حسن نصرالله

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه فضای آرامستان مشخص شده و قرار بر این است که در اصلاحیه بودجه لحاظ شود، گفت: آرامستان‌ها در شرق، جنوب شرق و جنوب غرب پیش‌بینی شده و برای دو فضای دیگر باید پیوست ترافیکی ارائه شود.
کد خبر : 933686

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی چمران صبح امروز در حاشیه دویست و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز یک ساعت از جلسه قبل خود را به آرامستان‌های تهران اختصاص دادیم که به تصویب رسید تا مکان‌های انتخاب شده هرچه سریع تر مورد پیگیری قرار بگیرد تا کمبود بهشت زهرا(س) جبران شود، اظهار کرد: شرایط بودجه و اعتبار و همچنین قیمت‌گذاری غرف در میادین تره‌بار هم امروز بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه فضای آرامستان مشخص شده و قرار بر این است که در اصلاحیه بودجه لحاظ شود، گفت: آرامستان‌ها در شرق، جنوب شرق و جنوب غرب پیش‌بینی شده و برای دو فضای دیگر باید پیوست ترافیکی ارائه شود. بعد از تصویب این مصوبه اقدامات لازم انجام خواهد شد و به دلیل این که در حین خریداری بود به صورت محرمانه بررسی شد.

چمران با بیان اینکه اگر وزارت نفت ۴۵۰ میلیون تومان را پرداخت نکند کسی نمی‌تواند تاکسی بخرد، یادآور شد: در این صورت مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد؛ البته این مبلغ را می‌دهند اما پس از پیمایش. قطعا راننده تاکسی نمی‌تواند این رقم را بپردازد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: وزارت صمت باید راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ را نیز پیگیری کند تا سریع تر این کمبود برطرف شود.

چمران اظهار کرد: به منظور بزرگداشت و ادای احترام به مقام شهید سید حسن نصرالله، تصمیم بر آن شده که یکی از معابر پایتخت به نام این شهید والامقام نامگذاری شود.

وی افزود: این اقدام نمادی از حمایت از محور مقاومت و تجلیل از تلاش‌ها و فداکاری‌های افرادی است که در راه مبارزه با ظلم و ستم ایستادگی کرده‌اند.

چمران تصریح کرد: این نامگذاری بیانگر ارادت مردم و مسئولان به ارزش‌های اسلامی و ملی بوده و با هدف تقویت روحیه مقاومت و اتحاد در جامعه انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: قطعاً معبری متناسب با شأن و مقام این شهید بزرگوار انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر