صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۳ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳
در دیدار با ابراهیم طه و در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله؛

عراقچی خواستار نشست اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی شد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در پی حوادث اخیر لبنان در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر : 933647

به گزارش خبرگزاری آنا،  سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در پی حوادث اخیر لبنان در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار و گفتگو کردند.

عراقچی در این دیدار با اشاره  به جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی در غزه و بیروت گفت، حمله دیروز رژیم صهیونیستی به مناطق پرازدحام بیروت با استفاده از بمب‌های بزرگ سنگرشکن مصداق بارز جنایت علیه بشریت است و متاسفانه نهادهائی مانند شورای امنیت سازمان ملل فاقد اراده لازم برای مقابله و توقف جنایات رژیم صهیونیستی هستند و آمریکا نیز بصورت همه جانبه از این رژیم حمایت سیاسی و تسلیحاتی می‌کند.

وی همچنین ضمن اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله، بر مسئولیت کشور‌های اسلامی و بویژه سازمان همکاری اسلامی تاکید و خواستار برگزاری فوری نشست اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی شد. وزیر امور خارجه کشورمان در پایان تاکید کرد این اولین بار نیست که مقاومت یکی از رهبران برومند خود را از دست می‌دهد و مطمئنا مسیر مقاومت محکم‌تر و با صلابت‌تر ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر