صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۲ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳

مرکز خرید طلا جام جم

گروه سرمایه گذاری جام جم با بیش از دو دهه فعالیت تجاری و عمرانی در استان خوزستان در راستای پیشبرد اهداف میان مدت خود این بار، تصمیم به احداث و راه اندازی مرکز خرید طلا جام جم در قلب شهر اهواز نموده است.
کد خبر : 933544

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه سرمایه گذاری جام جم با بیش از دو دهه فعالیت تجاری و عمرانی در استان خوزستان در راستای پیشبرد اهداف میان مدت خود این بار، تصمیم به احداث و راه اندازی مرکز خرید طلا جام جم در قلب شهر اهواز نموده است.

بازار طلا و جواهرجام جم به عنوان تخصصی ترین مرکز خرید و فروش طلا در میدان شهدا به عنوان اصلی ترین و پر ترددترین میدان شهر اهواز و در نزدیکی بازار مرکزی طلای این شهر با ویژگی های منحصر به فرد، خود نمایی می کند.

معرفی مرکز خرید طلا و جواهر جام جم

ساخت و احداث این مرکز خرید با زیربنایی به وسعت 2700 متر مربع، در بهار 1401 با در نظر گیری چهار طبقه که شامل 44 واحد تجاری است، در ضلع شرقی میدان شهدا شهر اهواز شروع شد.

بازار طلای جام جم به عنوان مجهزترین مرکز مبادلات اقتصادی طلا و جواهر در اهواز، در مراحل پایانی ساخت است و در اواخر پاییز 1403 آماده بهره برداری خواهد شد.

هدف مرکز خرید و فروش طلا جام جم

استان خوزستان با دارابودن ده درصد ذخایر طلای سیاه جهان جایگاه استراتژیک و حیاتی برای توسعه میهن عزیزمان ایران دارد، هم چنین در کنار فعالیت های مرتبط با نفت و گاز و پتروشیمی، کارخانه های فولادسازی و ذوب نیز در این استان رو به گسترش است.

با توجه به قدمت و پیشینه طلا سازی و هنر میناکاری روی طلا و نقره در استان خوزستان، سرمایه گذاری در صنعت طلا و جواهر می تواند حرکت چرخ های اقتصادی در خوزستان خصوصا اهواز را در کنار سایر صنایع سریع تر کرده و موجب بهبود وضعیت اقتصادی استان زرخیز خوزستان شود.

از این رو ساماندهی کسب وکارهای حوزه طلا و جواهر و کسب و کارهای مرتبط با طلا ،به صورت یکپارچه، مدرن و هماهنگ در شهر اهواز هدف اصلی سازندگان مرکز طلا و جواهر جام جم می باشد تا بتوانند گامی هر چند کوچک در جهت توسعه و رشد صنعت طلا در اهواز بردارند.

ویژگی های مرکز خرید طلا جام جم

مرکز خرید طلا و جواهر جام جم به عنوان قلب تپنده صنعت طلا در اهواز در آینده نزدیک، دارای ویژگی های منحصر به فردی از نظر موقعیت مکانی، امنیتی، معماری و... دارد که در ادامه به صورت جداگانه به بررسی هر کدام می پردازیم:

موقعیت مکانی

  • یکی از اصلی ترین مزایای مرکز خرید طلا و جواهر جام جم واقع بودن در میدان شهدا اهواز به عنوان شلوغ ترین و کلیدی ترین میدان این شهر است.

  • یکی دیگر از مزایای مکانی این مرکز خرید، نزدیکی به پل سفید به عنوان معروفترین جاذبه توریستی و نماد شهر اهواز است.

  • نزدیکی به بازار اصلی طلافروشان اهواز از دیگر مزیت های مکانی مرکز خرید طلا جام جم است که ارتباط با کسبه و طلافروشان این بازار را به آسانی امکان پذیر می کند.

  • از دیگر مزایای موقعیت مکانی مرکز خرید و فروش طلا جام جم میتوان به دسترسی سریع و آسان بازدیدکنندگان و کسبه به خطوط اتوبوس و تاکسی اشاره کرد.

  • قرار گرفتن این مرکز خرید در نزدیکی سه بانک صادرات، ملت و بانک شهر، نقل و انتقالات مالی را به آسانی و در کمترین زمان امکان پذیر می کند.

  • دسترسی سریع و آسان به پارکینگ های عمومی برای مغازه داران و بازدیدکنندگان از مراکز خرید جز ضروری ترین نکات برای اطمینان خاطر و راحتی آنها است. مرکز خرید طلا جام جم با دارا بودن بهترین موقعیت مکانی و قرار گرفتن در نزدیکی دو پارکینگ طبقاتی طالقانی و پارکینگ شبانه روزی فلکه شهدا توانسته است این دسترسی را در کوتاه ترین زمان ایجاد نماید.

ویژگی های معماری

از ویژگی های منحصر به فرد مرکز خرید طلا جام جم ، سبک معماری خاص و چشم نواز آن است. معماری خارجی این مرکز خرید الهام گرفته از سبک های معماری ایران باستان و همچنین الگوبرداری از معماری سنتی بافت قدیم بازار اصلی شهر اهواز است.

در کنار معماری خارجی با سبکی سنتی، معماری داخلی مرکز طلا جام جم کاملا مدرن و مینیمال است. ترکیب این سبک معماری ها با هم زیبایی چشم نواز و درخشانی به ارمغان آورده است.

ویژگی های ساختاری و امنیتی

از اساسی ترین و قابل توجه ترین نکات برای ساخت یک مرکز خرید طلا و جواهر در نظر گیری نکات امنیتی سازه است که در مرکز خرید طلا جام جم به بهترین نحو انجام شده است:

  • در این مرکز خرید برای ساخت تمامی دیوارهای پیرامونی و فی مابین واحدهای تجاری از بتن و میلگرد استفاده شده است تا میزان امنیت سازه در حد قابل قبول و مورد تایید باشد.

  • تمامی استانداردهای امنیتی مورد نیاز برای واحدهای تجاری فعال در حوزه طلا و جواهر مانند، شیشه های ضدگلوله برای ویترین های مغازه ها، گاوصندوق های آسانسوری، سیستم های دوربین مدار بسته حرفه ای، مدرن ترین دوربین های تشخیص چهره و... به منظور حفظ امنیت جانی و مالی تمامی کسبه و بازدیدکنندگان بازار طلا جام جم، لحاظ شده است.

  • از نکات قابل توجه در این مرکز خرید که برای حفظ امنیت کلیه ی واحدهای تجاری در نظر گرفته شده است، نگهبانی کاملا شبانه روزی با هماهنگی و نظارت نیروی انتظامی به صورت دائم در ایام تعطیل و غیر تعطیل است.

ویژگی های ایمنی

  • در مرکز خرید طلا جام جم با هدف رفاه کسبه و بازدیدکنندگان، بهترین سیستم های تهویه مطبوع در نظر گرفته شده است.

  • در این مرکز خرید از مدرن ترین تجهیزات آتش نشانی و اطفا حریق به منظور حفظ امنیت جانی و مالی کلیه افراد استفاده شده است.

کلیه فعالیت ها در مرکز خرید طلا جام جم به عنوان فرصتی درخشان برای سرمایه گذاری در شهر اهواز با در نظرگیری بهترین شرایط در راستای بهره برداری در موعد مقرر، در تمامی بخش ها در حال اجرا و پیشبرد است.به

انتهای پیام/

برچسب ها: خرید طلا جواهر
ارسال نظر