صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۰ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳

اهتزاز پرچم ایران در جهان به برکت خون شهداست

رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس عنوان کرد: اهتزاز باشکوه پرچم ایران در جهان به نفس گرم خون این شهداست و حرکتی که دانش‌آموزان می‌بینند نفس گرم شهداست.
کد خبر : 933438

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت هفته دفاع مقدس، دانش‌آموزان هنرستان کاردانش پسرانه سمای زاهدان بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی حاضر شده و ضمن تجدیدمیثاق با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس، به شهدای گمنام آرمیده در این واحد دانشگاهی ادای احترام کردند.

رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس در این مراسم با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای از معارف والای انسانی و اسلامی است، اظهار کرد: امنیت جمهوری اسلامی با وجود دشمنان زیاد در سایه لطف الهی و تدابیر مقام معظم رهبری حفظ شده و اکنون ما وظیفه داریم برای پاسداشت زحمات و تلاش شهدای هشت سال دفاع مقدس از این امنیت پاسداری و حراست کنیم.

محمدرضا نورا بیان کرد: دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران است و در این دفاع همه اقشار مدهبی و غیرمدهبی شرکت کردند و یک نمونه آن پیکر مطهر یکی از شهدا معزز گمنام در دانشگاه آزاد زاهدان بوده که بعد هفت سال شناسایی شد، یعنی شهید هراچ هاکوپیان از هموطنان ارامنه اصفهان که در عملیات کربلای ۹ با هدف آزادسازی منطقه بابا هادی در شمال شرقی قصر شیرین به شهادت رسید.

وی افزود: اکنون مزار شهید هراچ هاکوپیان و همرزم گمنام این شهید میعادگاه عاشقان، دل‌شکستگان و متوسلان به شهدا بوده و خیر و برکاتشان به عینه در دانشگاه مشهود است و دانش‌آموزان وارث خون پاک شهدا هستند و اهتزاز باشکوه پرچم ایران در جهان به نفس گرم خون این شهداست و این حرکتی که دانش‌آموزان می‌بینند نفس گرم شهداست.

رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس متذکر شد: ما مدیون شهدا هستیم و وظیفه شما جوانان پشت نظام ایستادن است، ما مسلمان ایرانی هستیم و دانش‌آموزان در مدارس خواهند درخشید و کنار همدیگر برای وطن‌مان و اسلام خواهیم جنگید.

انتهای پیام/

ارسال نظر