صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۹ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳
سردار القاصی مهر مطرح کرد؛

برنامه‌های حمایتی و تشویقی نیروی انتظامی برای دانشجویان و نخبگان علمی

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، برنامه‌های حمایتی و تشویقی نیروی انتظامی برای دانشجویان و نخبگان علمی را تشریح کرد.
کد خبر : 933409

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک ضمن دیدار با کیان پهلوان افشاری، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با این واحد جامع دانشگاهی امضا کرد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در نشست مشترک مسئولان ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک با بیان اینکه نیروی انتظامی با رویکرد پژوهش‌محوری دنبال برقراری و حفظ امنیت در جامعه است، خاطرنشان کرد: پلیس امروزه با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مراکز علمی و دانشگاهی در راستای حل مسائل معضلات آسیب‌های اجتماعی و ارتقای امنیت عمومی جامعه تلاش می‌کند.

القاصی‌مهر با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان در به انحطاط کشاندن جوانان این مرز و بوم و سوءاستفاده از هیجان دوره جوانی دانشجویان افزود: دانشگاه باید سنگری مقتدر در مواجهه با جنگ نرم دشمن بوده و مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند و با استفاده از کارشناسان آگاه و در اختیار گذاشتن دانش و آگاهی و تجربه در زمینه‌های مختلف به جوانان، آنها را از این تهدیدات برحذر دارند.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر رویکرد دانش‌بنیانی پلیس در ارائه خدمات به شهروندان بیان کرد: در حماسه بزرگ اربعین حسینی امسال با بهره‌مندی از فناوری‌ها و ابزار‌های نوین، بالغ بر ۲۵ هزار گذرنامه به صورت روزانه چاپ و در اختیار شهروندان قرار گرفت و تردد زائران به عتبات عالیات با استفاده از گیت‌های هوشمند طراحی شده توسط شرکت‌های دانش‌بنیان با سهولت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس برنامه‌های حمایتی و تشویقی برای دانشجویان و نخبگان علمی در نظر گرفته است، بیان کرد: دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی با انجام طرح‌های پژوهشی مصوب حوزه تحقیقات و فناوری نیروی انتظامی در قالب پایان نامه‌ها و رساله‌های دوره‌های تحصیلات تکمیلی خود، می‌توانند از معافیت خدمت دوران سربازی از ۳ تا ۱۲ ماه و در برخی موارد با تأیید ستاد کل، از معافیت کامل برخوردار شوند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با تأکید بر اینکه دانشگاه رابطه مستقیم با افزایش احساس امنیت دارد، ادامه داد: خروجی مؤثر دانشگاه می‌تواند بزه‌کاری در جامعه را کاهش و احساس امنیت را افزایش دهد.

به گزارش آنا، در این نشست که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک برگزار شد، طرفین درراستای تبادل دانش و تجربه در بخش تحقیق، پژوهش و مشارکت در برنامه‌های دانشی، تحقیقاتی، علمی مشترک و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استادان، کارکنان و دانشجویان نخبه و صاحب‌نظر درراستای هوشمندسازی پلیس با هدف تسریع و تسهیل در پیشگیری و کشف علمی جرایم به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مردم، افزایش سطح رضایتمندی از خدمات انتظامی و حفظ و برقراری نظم و امنیت عمومی در سطح استان تهران، مذاکره و ضمن انعقاد تفاهم‌نامه انتظارات و پیشنهادهای سازنده‌ای مطرح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر