صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۲ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳

سرمایه‌ دانشگاه آزاد اسلامی در هیچ بنگاه اقتصادی نیست/ توان علمی استادان ثروت اصلی ماست

رئیس اداره‌ نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: سرمایه‌ای که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد در هیچ بنگاه اقتصادی دیگری موجود نیست و این وظیفه ماست که این ظرفیت بالا را به درستی معرفی کنیم.
کد خبر : 933401

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نشست «بررسی راهکار‌های افزایش درآمد‌های غیرشهریه‌ای» در حوزه پژوهشی بین واحد‌های ساوه اراک و بروجرد در واحد ساوه برگزار شد.

این نشست با حضور سروش حیدری سنگستانی رئیس اداره‌ نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی، ابوالفصل بختیاری رئیس بازرسی استان مرکزی، مجتبی یوسفی‌راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، علی حسنی معاون هماهنگی استان مرکزی، محمدمهدی نجفی‌زاده معاون پژوهش و فناوری استان مرکزی، علی آریاپور معاون پژوهشی زاد اسلامی واحد بروجرد، سیدحسین قربانی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، فاطمه هومانی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و مریم مجیدی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در واحد ساوه برگزار شد.

رئیس اداره‌ نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بالا بودن توان علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سرمایه‌ای که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد در هیچ بنگاه اقتصادی دیگری موجود نیست و این وظیفه ماست که این ظرفیت بالا را به درستی معرفی کنیم.

حیدری سنگستانی افزود: سرمایه اصلی ما توان علمی بالای استادان ماست و این پشتوانه علمی فقط در اختیار دانشگاه است و واحد‌های دانشگاهی باید با هنرمندی بالا و روابط‌عمومی بسیار مطلوب بخش‌های صنعتی را متقاعد کنند که با پشتوانه علمی دانشگاه بهره‌وری آنها مطلوب‌تر و اقتصادی‌تر خواهد بود.

وی از واحد‌های استان مرکزی و لرستان خواست تا با استفاده مطلوب و جهادی از ثروت عظیمی که در اختیار دارند به رسالت امروز خود عمل کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه هم به بیان ظرفیت‌های بالای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه و توان علمی اعضای هیئت علمی پرداخت.

یوسفی‌راد هم به محدودیت‌های موجود دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه از قبیل کیفیت خاک و آب مزرعه پژوهشی و بدهی انباشته شده از ادوار گذشته اشاره کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی در بخش درآمدزای حوزه پژوهش از جمله شرکت‌های مرکز رشد واحد ساوه به بیان فرصت‌های موجود درآمدزا در این واحد دانشگاهی پرداخت.

در ادامه این نشست پس از ارائه گزارش توسط واحد‌های دو استان مرکزی و لرستان با هدایت و ارائه طریق رئیس بازرس منطقه پنج مصوبات این جلسه به تصویب و امضای اعضا رسید.

در پایان این نشست حیدری سنگستانی به اتفاق اعضای ضمن زیارت مزار شهید والامقام دانشگاه آزاد اسلامی ساوه و ادای احترام به این شهید والامقام الله از دو شرکت مرکز رشد واحد ساوه دیدن کرده و تذکراتی را ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر