صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۷ - ۰۵ مهر ۱۴۰۳

سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی قابل درک نیست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان گفت: سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی قابل درک نیست آنها باید مقابل تجاوزات و نسل‌کشی صهیونیست‌ها به وظیفه خود عمل کنند.
کد خبر : 933361

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با هفته دفاع مقدس و به مناسبت فرارسیدن روز«شهیدان، جانبازان، ایثارگران، صلابت و فخرآفرینی»  حسن داوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان، رؤسای دانشگاه‌های پیام نور و فرهنگیان، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان و کارشناس فرهنگی واحد رودان با خانواده‌ه شهیدان احمدی، راضیه سالمی و جانباز سرافراز حیدر نسب دیدار کردند.

حسن داوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان در این دیدار اظهار کرد: نظام سلطه جنگ هشت ساله را با هدف سقوط جمهوری اسلامی علیه کشور به راه انداخت، اما با مقاومت، ایثار، ازخودگذشتگی و جانفشانی ملت ایران تحت فرماندهی و رهبری داهیانه حضرت امام (ره) پیروزی حاصل شد و نظام سلطه به زانو درآمد.

وی افزود: دفاع مقدس صحنه اقتدار، عزت و افتخار ایران در عرصه بین‌المللی و جهانی است و به همین دلیل همواره بر گسترش فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت به‌عنوان یادگار ماندگار دفاع از وطن و آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان عنوان کرد: سلحشوری و جانفشانی رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله الگویی برای کشور‌های مظلوم جهان است. مدیون شهیدان، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم آنان هستیم؛ چراکه آنها از جان برای اعتلای ایران مایه گذاشتند.

داوری با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه و لبنان بیان کرد: جهان شاهد نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه و لبنان است؛ اما با سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و صلح جهانی و بی‌اعتنایی نهاد‌های بین‌المللی شاهد گسترده‌ترین، خشن‌ترین و جنایتکارانه‌ترین حملات علیه مردم مظلوم فلسطین و لبنان هستیم. سکوت جامعه جهانی به‌ویژه حاکمان کشور‌های اسلامی قابل درک نیست. آنها باید مقابل تجاوزات و نسل‌کشی صهیونیست‌ها به وظیفه خود عمل کنند.

وی ادامه داد: هدف قرار دادن اماکن غیرنظامی، کشتن زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع از هر منظری محکوم است، باید جهان سکوت خود را بشکند و اقدامات لازم را در راستای پایان بخشیدن به جنایات و نسل‌کشی که توسط صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد، انجام دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان آمادگی این واحد دانشگاهی در ارائه خدمت به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را مورد تأکید قرار داد و گفت: واحد ایثارگران در این واحد دانشگاهی با هدف تسهیل ارائه خدمت به فرزندان و خانواده معظم شاهد و ایثارگر آمادگی کامل دارد. خدمت به آنان وظیفه بوده و هر آنچه داریم از برکت خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر