صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۹ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳

اسلام و فرهنگ ایرانی اسلامی پاسخگوی نیاز‌های معنوی نسل امروز

معاون فرهنگی، هنری و تربیت‌بدنی سازمان سما گفت: انسان در عصر حاضر تشنه فرهنگی بوده که ارزش انسان بودن و انسانیت را محترم و مغتنم بداند و دین اسلام و فرهنگ ایرانی و اسلامی پاسخگوی نیاز‌های معنوی نسل امروز است.
کد خبر : 933267

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آیین بازگشایی مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با حضور حجت‌الاسلام سیدوحید معتمدی معاون فرهنگی، هنری و تربیت‌بدنی، فیروزه جوانشیر مدیر تعالی تربیتی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

سیدوحید معتمدی، معاون فرهنگی، هنری و تربیت‌بدنی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم حضرت محمد(ص)را بهترین الگوی در ابعاد مختلف شخصیتی برای دنیای امروز انسان‌ها دانست.

وی فضائل اخلاقی را از نیاز‌های زندگی امروز بشر دانست و افزود: انسان در عصر حاضر تشنه فرهنگی است که ارزش انسان بودن و انسانیت را محترم و مغتنم بداند و حقوق حقه انسان را به رسمیت بشناسد و دین اسلام و فرهنگ ایرانی و اسلامی پاسخگوی نیاز‌های معنوی نسل امروز است.

دانش‌آموزان به‌منظور دستیابی به اقتدار ایران تلاش‌های علمی و پژوهشی افزایش دهند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان نیز با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بهار علم و دانش از دانش آموزان خواست به‌منظور فتح قله‌های علمی، دستیابی به اقتدار و استقلال ایران اسلامی تلاش‌های علمی و پژوهشی خود را بیش‌ازپیش کنند تا پاسدار حرمت خون شهدا باشند.

مهدی منصوری شناخت دقیق مسائل فرهنگی را بسیار با اهمیت برشمرد و گفت: کشور ایران از دو بعد ملی و مذهبی دارای سابقه فرهنگ غنی و ارزشمندی است که می‌تواند الگوی سایر جوامع بشری قرار گیرد؛ بنابراین آشنایی و آموزش نسل جوان با فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی باید از اولویت‌های فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر قرار گیرد.

به گزارش آنا، روایتگری دفاع مقدس با محور معرفی شهید مدافع حرم عباس دانشگر، نواخته شدن زنگ مهر در راستای پروژه مهر در مدرسه سما، بازدید از کلاس‌های درسی و گفتگو با معلمان و دانش آموزان، برگزاری شورای فرهنگی مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و دیدار با حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفر دو روزه معاون فرهنگی، هنری و تربیت‌بدنی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی به استان سمنان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر