صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۱ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳

رایزنی و مذاکره برای راه‌اندازی تعاونی مسکن جدید دانشگاه آزاد همدان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان از رایزنی و مذاکره برای حل مشکل مسکن استادان و راه‌اندازی تعاونی مسکن جدید خبر داد.
کد خبر : 933264

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، غلامرضا خاکساری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در نشست هم‌اندیشی با اعضای هیئت علمی این دانشگاه، هدف این نشست را هم‌اندیشی و هم‌افزایی و ایجاد تعامل در رابطه با پیشبرد امور گوناگون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه در سال پیش رو دانست.

وی خواستار اهتمام اعضای هیئت علمی برای انجام تحقیقات مسئله محور شد و تأکید کرد: رسالت دانشگاه مشارکت در حل مشکلات جامعه است و باید در مسیری قدم برداریم که نهاد دانشگاه آزاد اسلامی را تبدیل به نماد مورد اطمینان برای خانواده‌ها کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: هر مجموعه‌ای برای اینکه موفق باشد نیاز به همدلی و همکاری دارد و ما نیز از این قاعده مستثنا نیستیم، امیدواریم با همدلی و همکاری بیش‌ازپیش، پله‌های ترقی را یک‌به‌یک طی کنیم و شاهد اتفاق‌های مثبت بیشتری در مجموعه دانشگاه باشیم.

خاکساری با اشاره به اینکه بخشی از اهداف و برنامه‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی، افزایش کسب درآمد‌های غیرشهریه است، بیان کرد: باید با کمک حوزه‌های علمی و پژوهشی و استفاده از امکانات آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌هایی که دارای ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات و محصولات به بازار‌های هدف هستند بتوانیم درآمد‌های غیر شهریه‌ای دانشگاه را افزایش دهیم.

وی ضرورت اخذ آرا و نظرات جمعی برای پیشبرد بهتر کار‌ها را یادآور شد و گفت: ایده آل است که همه ایده‌ها را بتوان جامه عمل پوشاند، اما منابع و امکانات محدود است. با این وجود، می‌توان با مدیریت متناسب از این منابع و امکانات بهترین استفاده را برد. اگر فضای عقلانی، علمی و پژوهشی بر دانشگاه حاکم شود در حل بسیاری از مشکلات و دغدغه‌ها مؤثر است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان مطرح کرد: اگر همه استادان، دانشگاه را خانه خود حس کنند و خود را در حل مشکلات آن سهیم و مسئول بدانند، بزرگ‌ترین موفقیت را کسب کرده‌ایم؛ چراکه این احساس باعث ایجاد انگیزه و کار و تلاش بیشتر می‌شود.

خاکساری از رایزنی و مذاکره برای حل مشکل مسکن استادان و تأسیس تعاونی مسکن جدید خبر داد و توضیح داد: دانشگاه همه تلاش خود را برای تأمین امکانات رفاهی استادان و کارکنان به کار می‌گیرد. 

به گزارش آنا، در ادامه تعدادی از اعضای هیئت علمی به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و مشکلات کاری خود در دانشگاه پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر