صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۷ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳

کسب رتبه نخست استان خراسان شمالی در لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی از کسب رتبه نخست این دانشگاه در ششمین دوره لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد خبر داد.
کد خبر : 933229

غلامرضا کاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در پی کسب مقام نخست ششمین لیگ همگانی این دانشگاه اظهار کرد: بر اساس آمار و ارزشیابی مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در ششمین دوره لیگ ورزش همگانی دانشگاه در شاخص ارسال ویدئو از فعالیت‌های ورزش همگانی، ۲ هزار و ۴۷ نفر از دانشجویان، کارکنان و استادان واحد‌های دانشگاهی استان خراسان شمالی در این دوره از لیگ شرکت کردند که این مشارکت ۲۳.۰۸ درصدی منجر به کسب رتبه نخست این استان در لیگ همگانی دانشگاه آزاد اسلامی شد.

وی افزود: کسب رتبه اول در ششمین لیگ همگانی دانشگاه آزاد اسلامی توسط خراسان شمالی برگ زرینی را برای افتخارات این واحد دانشگاهی و استان به ارمغان آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: از مهم‌ترین دلایل ارتقای رتبه استان در این دوره از مسابقات برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی با مدیر گروه و استادان گروه علوم ورزشی و همکاری اعضای انجمن‌های ورزش همگانی برای حضور هر چه بیشتر دانشجویان در این لیگ از طریق حوزه تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد استان بود که حضور پرشور داشجویان در این دوره از رقابت‌ها نشان داد که دانشجویان علاقه‌مند از توانمندی‌های ورزشی بالایی برخوردار هستند و باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

کاظمی عنوان کرد: این موفقیت نه تنها نشان‌دهنده توانمندی‌های ورزشی، تعهد و پشتکار جامعه دانشگاهی استان است؛ بلکه بیانگر همبستگی و همکاری میان همه اعضای دانشگاه در دستیابی به اهداف مشترک بوده که امیدواریم که این روند موفقیت‌آمیز در لیگ‌های آینده نیز ادامه یابد.

وی بیان کرد: استان‌های فارس و چهارمحال بختیاری نیز به ترتیب با مشارکت ۱۶.۱۴درصد و ۱۲.۷۸ درصد مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر