صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۷ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳

تحقق اهداف انقلاب با تربیت جوانانی مانند رزمندگان دفاع مقدس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: تلاش دانشگاه باید معطوف به تربیت جوانانی مانند رزمندگان دفاع مقدس باشد تا در تحقق اهداف انقلاب موفق باشند.
کد خبر : 933140

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمدرضا دهقانی‌اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی در جمع مسئولان و کارکنان در جوار مزار شهدای گمنام این دانشگاه اظهار کرد: حسب روایت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله مؤمن دارای پنج صفت صداقت، وفای به عهد، امانت‌داری، خوش‌اخلاقی و حضور بین مردم است. در کنار مزار شهدایی قرار داریم که جان خود را نثار کردند و حتی از خود نام و نشانی به‌جا نگذاشتند.

وی با اشاره به دلسوزی و تعهد کارکنان دانشگاه افزود: این بزرگ‌ترین سرمایه دانشگاه است که با وجود بازنشستگی تعداد زیادی از آنها در سال گذشته و امسال، بدون نیروی جایگزین کار خود را ادامه می‌دهند و هدف آنها رضایت دانشجویان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، دانشگاه آزاد را دانشگاهی از مردم و برای مردم دانست و عنوان کرد: مردم به این مجموعه آموزشی اعتماد دارند؛ زیرا در ۴۰ سال گذشته فارغ‌التحصیلانی را به جامعه داده که در پست‌های مدیریتی مشغول خدمت به مردم هستند.

دهقانی‌اشکذری دانشگاه آزاد را امانتی از گذشتگان برشمرد و گفت: تلاش باید معطوف به تربیت جوانانی مانند رزمندگان دفاع مقدس باشد تا در تحقق اهداف انقلاب موفق باشند. امیدواریم با صداقت این امانت بزرگ را حفظ کرده و با حداقل امکانات کار را پیش ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر