صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۱ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳

دیدار با خانواده شهدا موجب تجدید روحیه خدمت می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر گفت: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان در هر موقعیتی، افتخار و فرصتی مغتنم بوده که موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم می‌شود.
کد خبر : 933120

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای تجلیل از مقام شهیدان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر از خانواده شهید هشت سال دفاع مقدس شهید میر ولی نیک‌سیرت در روستای کافی الملک و جانباز گرانقدر یعقوب وفایی خامنه تجلیل کردند.

علی رضاپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در این دیدار اظهار کرد: آسایش، آرامش و امنیت ایران اسلامی مدیون جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای دفاع مقدس است و خانواده معزز و معظم شهدا و جانبازان گرانقدر میراثی گران‌بها و الگو برای جامعه دانشگاهی هستند.

وی عنوان کرد: اعتقاد راسخ و باور قلبی این است که هرچه داریم از برکت خون شهدا بوده و حضور بین خانواده‌ شهیدان ایثارگران و جانبازان علاوه بر انجام وظیفه در تقویت روحیه معنوی و دینی نیز مؤثر است؛ بنابراین دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان در هر موقعیتی، افتخار و فرصتی مغتنم بوده و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم می‌شود.

به گزارش آنا، ساده گل نیک‌سیرت دانشجوی رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر خواهر شهید والامقام میر ولی نیک‌سیرت و همسر جانباز یعقوب وفایی بوده و نرگس وفایی خامنه دانشجوی مهندسی نرم‌افزار واحد شبستر نیز فرزند جانباز گرانقدر یعقوب وفایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر