صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۱۹ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳

عراقچی: پاسخ به ترور شهید هنیه از دستور کار ایران خارج نشده است

عراقچی در پایان افزود: رئیس‌جمهور تاکید کردند که ترور اسماعیل هنیه بی جواب نمی‌ماند و این پاسخ از دستور کار جمهوری اسلامی خارج نشده است.
کد خبر : 933107

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی زنده در خصوص تفسیر اشتباه برخی رسانه‌ها اظهارات رئیس‌جمهور گفت: صحبتهای دکتر پزشکیان را تقطیع و تفسیر غلط کردند، بحثهای ایشان در چارچوب کلان و بحث های نظری بوده است و هیچ موضوعی در خصوص کاهش تنش با رژیم صهیونیستی مطرح نبوده است.

وی افزود: اینکه رژیم صهیونیستی اینطور وحشیانه به لبنان حمله کرده است چون بعد از گذشت یکسال هنوز به هیچ یک از اهداف خود در غزه نرسیده و دچار استیصال است.

وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای هیچ وقت قطع نشده است و این مذاکرات با فراز و نشیب ادامه داشته است؛ اکنون گفتگوهایی که با کشورهای اروپایی داریم این است که چطور میتوان برجام و مذاکرات را احیا کرد‌

مقام عالی وزارت امور خارجه با بیان اینکه برجام بر یک فرمولی استوار است، ادامه داد: آن فرمول این است که اعتمادسازی نسبت به صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای و رفع تحریم‌ها از سوی طرف مقابل از‌ مسیر عزتمندانه است.

رئیس دستگاه دیپلماسی در ادامه گفتگوی زنده تلویزیونی خود بار دیگر تصریح کرد که بحث انتقام در همه دیدارهای رئیس جمهور مطرح شده است.

عراقچی در پایان افزود: رئیس‌جمهور  تاکید کردند که ترور اسماعیل هنیه بی جواب نمی‌ماند و این پاسخ از دستور کار جمهوری اسلامی خارج نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر