صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۰ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳
در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل؛

وزاری خارجه کشور‌های عربی با لبنان اعلام همبستگی کردند

وزرای خارجه عضو اتحادیه عرب در جریان نشستی مشورتی، بر اهمیت هماهنگی با کشور‌های اسلامی به منظور ارائه پیامی روشن به جامعه جهانی مبنی بر لزوم توقف فوری جنگ تجاوزکارانه علیه لبنان، توافق کردند.
کد خبر : 932966

به گزارش خبرگزاری آنا، وزرای خارجه کشور‌های عربی، با توجه به تحولات اخیر ، درباره عواقب تجاوز گسترده علیه لبنان هشدار دادند؛ چراکه این امر می‌تواند به وقوع یک جنگ همه‌جانبه و تهدید امنیت و ثبات کل منطقه منجر شود.

مقامات عرب، ضمن محکوم‌کردن تجاوز گسترده اسرائیل به لبنان، با مردم و دولت بیروت اعلام همبستگی و بر حمایت کامل از لبنان در مقابل این تجاوز تأکید کردند.

آنها اسرائیل را مسئولِ کاملِ تشدید تنش اخیر دانستند و درباره پیامد‌های تجاوز گسترده به لبنان در سایه تحولات اخیر هشدار دادند.

وزیران همچنین بر اهمیت هماهنگی با کشور‌های اسلامی طی روز‌های آتی به منظور ارائه پیامی روشن به جامعه جهانی مبنی بر لزوم توقف فوری جنگ تجاوزکارانه اسرائیل، توافق کردند.

نشست مشورتی سالانه اتحادیه کشور‌های عربی در سطح وزرای خارجه در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شد.

رژیم صهیونیستی همچنان در حال تجاوز گسترده به لبنان است و بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت لبنان، تعداد شهدای این حملات صهیونیست‌ها به ۴۹۲ نفر از جمله ۳۵ کودک و ۵۸ زن و تعداد مجروحان به حدود ۱۶۴۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر