صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۶ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳

نقش مهم شعر و ادب فارسی در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی

دبیر تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی اکبر (ع) تأکید کرد: شعر و ادب فارسی نقش مهمی در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی دارد.
کد خبر : 932940

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، غلامعلی مدیح دبیر تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی اکبر علیه‌السلام از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد با ابراز خرسندی از حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری در رونمایی پوستر جشنواره بر ضرورت اهمیت این رویداد فرهنگی تأکید کرد.

{$sepehr_key_2145}

وی، گزارشی جامع از مراحل پیشرفت جشنواره، اهداف آن و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای جذب شاعران و ادیبان داخلی و خارجی ارائه کرد.

دبیر تخصصی جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی اکبر علیه‌السلام با اشاره به اهمیت شعر و ادب فارسی و نقش آن در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی، توصیه‌هایی را برای بهبود کیفیت جشنواره و ایجاد فضایی گرم و صمیمی برای شرکت‌کنندگان مطرح کرد.

ناصری امام جمعه یزد هم بر لزوم جذب مشارکت حداکثری از سوی هنرمندان و علاقه‌مندان تأکید کرد و خواستار برگزاری برنامه‌هایی شد که در عین زیبایی، پیام‌های فرهنگی و معنوی عمیق‌تری را به مخاطبان منتقل کند.

جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه‌سرایی حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام به‌عنوان یک رویداد فرهنگی و دینی در تلاش است تا جاذبه‌های بیشتری برای شاعران و ادیبان فراهم آورد و بین‌المللی‌تر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر