صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار مقواساز تأکید کرد:

ضرورت ورود به روش‌های نوین و فناوری‌های جدید در عرصه نشر

سردار مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: ورود به روش‌های نوین و استفاده از فناوری‌های جدید مثل کتاب‌های صوتی در بنیاد روایت اتفاق مبارکی است.
کد خبر : 932899

به گزارش خبرگزاری آنا، در مراسم رونمایی از هفت عنوان کتاب صوتی بنیاد روایت فتح، سردار مقواساز معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین و رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح حضور داشت.

مقواساز در این جلسه گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، درباره حوزه نشر و کتاب در بنیاد روایت فتح ، با تلاش دوستان در انتشارات روایت فتح اتفاقات خوب و مبارکی رقم خورده است.

وی افزود: باید در کنار افزایش کمیت و کیفیت کتاب‌های حوزه دفاع مقدس کاری کنیم که کتاب راحت به دست علاقمندان برسد و آثار روایت فتح قابلیت انتشار در سراسر کشور را داشته باشد تا جمع کثیری از علاقمندان بتوانند آثار ارزشمند این حوزه و سایر انتشاراتی‌های فعال در این عرصه را مطالعه و بهره برداری کنند.

سردار مقواساز همچنین افزود: ورود به روش‌های نوین و به روز و استفاده از فنآوری‌های جدید مثل کتاب‌های صوتی بسیار اتفاق مبارکی است و سهولت در امر استفاده از این آثار باید دردستور کار قرار گیرد.

وی اظهار داشت: ترویج گعده‌های خوانش کتاب و نکته برداری از آثار ارزشمند حوزه ادبیات پایداری و مقاومت نیز نباید از دستور کار خارج شود و باید با استفاده از ظرفیت‌های مردمی بسیج و نیز مساجد و مدارس و دانشگاه‌ها طوری برنامه ریزی کنیم که همه اقشار و آحاد جامعه بتوانند از این آثار استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر