صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۵ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

تسلیت و ابراز همدری ترکیه، مصر و طالبان با ایران در حادثه معدن طبس

وزارت خارجه‌های کشورهای ترکیه، مصر و طالبان با ارسال پیام‌های تسلیت به وزارت امور خارجه کشورمان، کشته شدن چندین نفر از کارگران معدن طبس، با ملت و مردم ایران ابراز همدردی کردند.
کد خبر : 932809

به گزارش خبرگزاری آنا، وزارت خارجه‌های کشورهای ترکیه، مصر و طالبان با ارسال پیام‌های تسلیت به وزارت امور خارجه کشورمان، کشته شدن چندین نفر از کارگران معدن طبس، با ملت و مردم ایران ابراز همدردی کردند.

وزارت امور خارجه ترکیه در اطلاعیه‌ای در مورد حادثه معدن در طبس خراسان جنوبی، اعلام کرد: با کمال تأسف اطلاع یافتیم که در حادثه‌ای که در شهر طبس، واقع در استان خراسان جنوبی ایران رخ داده، تعداد زیادی از معدنچیان جان باخته و زخمی شده‌اند و تعدادی نیز در زیر آوار  مانده‌اند.  

در این اطلاعیه آمده است: برای جان‌باختگان این حادثه از خداوند طلب رحمت، برای مجروحان شفای عاجل مسئلت داریم و به مردم ایران تسلیت می‌گوییم. همچنین امیدواریم افرادی که در معدن محبوس شده‌اند، هر چه سریع‌تر نجات یابند.

حکومت سرپرست افغانستان نیز در پی حادثه انفجار معدن زغال سنگ در شهر طبس استان خراسان جنوبی که منجر به جان باختن ۳۸ نفر شد با دولت و مردم ایران ابراز همدردی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر