صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۸ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳
افشاری:

راه‌اندازی مدارس سما با رویکرد‌ تحول‌گرایانه به توسعه فرهنگی اجتماعی کمک می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت عنوان کرد: تأسیس مدارس سمای با رویکرد‌های تحول‌گرایانه به توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه کمک می‌کند.
کد خبر : 932801

به گزارش خبرنگار خبرگزاری و فناوری آنا، همزمان با آغاز سال تحصیلی در مهر 1403 دبستان پسرانه سما واقع در فاز سه اندیشه با هدف ارائه خدمات ممتاز آموزشی و فرهنگی به دانش‌آموزان مستعد این منطقه راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در حاشیه راه‌اندازی دبستان پسرانه سما گفت: با رشد جمعیت در منطقه اندیشه جمعیت دانش‌آموزی افزایش یافته و ضرورت ایجاد فضای آموزشی با محیطی آرام و امکاناتی مناسب بیشتر شده است.

حامد افشاری افزود: مدرسه پسرانه سما با بهره‌گیری از کادر آموزشی مجرب، امکانات پیشرفته و ارائه آموزش‌های باکیفیت، علاوه بر اینکه سطح آموزش در منطقه را ارتقاء می‌دهد، به کاهش تراکم دانش‌آموزان در مدارس موجود کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: اهتمام به بازگشایی مدرسه پسرانه سما در مقطع ابتدایی با توجه به نیاز‌های محلی و درخواست‌های خانواده‌ها صورت گرفت تا امکان تحصیل این گروه از دانش‌آموزان در مدرسه‌ای مطابق با استاندارد‌های علمی و نظارت مستمر مجموعه‌ توانمند دانشگاهی فراهم شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت یادآور شد: تأسیس و راه‌اندازی مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد‌های تحول‌گرایانه می‌تواند به توسعه فرهنگی و اجتماعی منطقه کمک کند و فرصت‌های بیشتری را برای فعالیت‌های فوق‌برنامه و ورزشی این نوع گروه سنی فراهم بیاورد.

به گزارش آنا؛ دبستان پسرانه سما واقع در فاز سه اندیشه با امکاناتی نظیر کلاس‌های هوشمند، کتابخانه، نمازخانه، حیاط ۵۰۰ مترمربعی، زمین چمن و سایر امکانات علمی، آموزشی و رفاهی می‌تواند محیطی مناسب برای رشد و پیشرفت دانش‌آموزان منطقه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر