صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۷ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳
فرماندار ویژه زابل:

پاکستان را از پرورش طلبه‌هایی با گرایش سلفی‌گری دور کردیم

فرماندار ویژه شهرستان زابل عنوان کرد: اکنون صادرکننده‌ نگاه تقریبی به کشور‌های همسایه هستیم؛ به‌گونه‌ای که کشور پاکستان از پرورش طلبه‌هایی با گرایش سلفی‌گری فاصله گرفته و امروز طلبه تقریبی پرورش می‌دهد.
کد خبر : 932795

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فتاوری آنا، نشست هم‌اندیشی تقریب مذاهب با حضور ائمه جمعه منطقه سیستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و جمعی از استادان اهل سنت در واحد بین‌المللی زابل برگزار شد.

{$sepehr_key_2129}

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل بر لزوم پاسداشت هفته وحدت به صورت عملی تأکید کرد و گفت: تمامی طرح‌های اختلاف‌افکنی در استان‌های مرزی توسط معاندین و دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می‌شود.

علی ولایتی‌پور، فصل‌الخطاب در وحدت‌آفرینی را فرمایش مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: شعار ما در وحدت‌آفرینی دور از واقعیت نیست و امروز پیوند عمیق وحدت نظری و عملی را در منطقه شاهد هستیم.

وی با اشاره به پیشینه فعالیت‌های تقریبی در استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: در حال حاضر صادرکننده‌ نگاه تقریبی به کشور‌های همسایه هستیم؛ به‌گونه‌ای که کشور پاکستان از پرورش طلبه‌هایی با گرایش سلفی‌گری فاصله گرفته و امروز طلبه تقریبی پرورش می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر