صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۷ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

قائدی: معلمان به علوم روز و دانش‌های تخصصی مجهز شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس خطاب به دانشگاهیان و معلمان تأکید کرد: توجه همکاران و دانش‌آموزان را به دقت و وقت‌گذاری برای تعلیم و تزکیه نفس جلب کرده و شما را به روزآمدکردن علوم و دانش‌های تخصصی دعوت می‌کنم.
کد خبر : 932769

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدراس سمای واحد شیراز اظهار کرد: آغاز ماه مهر و تقارن آن با هفته دفاع مقدس که بیانگر شکوفایی در دو عرصه مهم«علم و جهاد» بوده، مبین اهمیت نگاه عالمانه به دانش روز و مسلح بودن به روحیه دفاع از حریم وطن است.

وی افزود: سرآغاز سال تحصیلی جدید با اهتمام و جدیت استادان، دبیران و معلمان دانشگاه آزاد اسلامی و تلاش و دانش‌اندوزی دانشجویان و دانش‌آموزان این مجموعه سترگ آموزشی در استان مبارک خواهد شد و شایسته است که طلیعه این اهتمام، نگاه به رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی یعنی «هر دانشجو یک تخصص، یک مهارت» باشد و باید این نقشه راه جدید و متناسب با نیاز روز جوانان را در خویش گنجاند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: توجه همکاران و دانش‌آموزان را به دقت و وقت گذاری برای تعلیم و تزکیه نفس جلب کرده و شما را به روزآمد کردن علوم و دانش‌های تخصصی دعوت می‌کنم. بی‌تردید هم‌دلی و همراهی استادان، دبیران و معلمان در پیشرفت و ارتقای سطح علمی و تربیتی جوانان این شهر و استان نقش بی‌بدیل و غیرقابل‌انکاری دارد.

قائدی ابراز امیدواری کرد که در کنار هم و دست در دست هم با عزمی جدی و شوری مضاعف برای رشد و ارتقای آموزشی و پرورشی نسل آینده ایران کوشا باشیم.

به گزارش آنا، در ادامه کلاس‌های درس این مجتمع در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول توسط مسئولان مورد بازدید قرار گرفت و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و هیئت همراه با حضور در مدارس سمای مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم پسرانه، با مسئولان، دبیران، معلمین و دانش‌آموزان این مدارس دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر