صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۵ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

مدارس سما، حلقه اتصال آموزش و پرورش به آموزش عالی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: مدارس سما نقطه اتصال مبارک آموزش و پرورش به آموزش عالی بوده که در صورت اجرای بهینه وظایف محوله مدیران و مربیان مدارس، شاهد ارتقای سطح کیفی یادگیری دانشجویان خواهیم بود.
کد خبر : 932768

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدارس سمای این واحد دانشگاهی اظهار کرد: انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به دانش آموزان، باید یکی از راهبرد‌های مهم مدارس سما باشد.

وی اضافه کرد: تأکید بر ارتقای استاندار‌دهای آموزشی و اداری وظیفه تعریف شده خانواده دانشگاه آزاد اسلامی بوده و همه همکاران از مدارس تا دیگر سطوح عالی تحصیلی در این خانواده بزرگ، ملزم به رعایت حقوق اجتماعی مخاطبان خود هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با اشاره به اهمیت و نقش کلیدی مدارس سما بیان کرد: مدارس سما نقطه اتصال مبارک آموزش و پرورش به آموزش عالی بوده که در صورت اجرای بهینه وظایف محوله مدیران و مربیان مدارس، شاهد ارتقای سطح کیفی یادگیری بین دانشجویان و توجه و رغبت هرچه بیشتر آنان به یادگیری و پژوهشگری خواهیم بود.

زارع مطرح کرد: اکنون سمای لارستان همانند نگینی بین مدارس شهرستان می‌درخشد و در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان حمایت از سیاست‌های راهبردی خود برای ارتقای مدارس سما را جزء اولویت‌های اصلی خود می‌داند. قطعاً توجه به جایگاه معلمان می‌تواند جامعه را در مقابل نفوذ فرهنگی مهاجمان غیربومی واکسینه کرده و نظام اجتماعی و فرهنگی‌مان را قوام ببخشد.
 
به گزارش آنا، در ادامه مهدی زارع به همراه حجت‌الاسلام عبدالله عباسی مدیرکل مدارس سمای لارستان در نشستی صمیمانه با مدیران و مربیان آموزشی دیدار کرده و کادر آموزشی نیز گزارشی از فعالیت‌های خود را در راستای فعالیت‌های مختلف ارائه دادند و در پایان با بازدید از کلاس‌های درس با دانش آموزان دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر