صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۱۴ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳
در پاسخ به لفاظی‌های سران رژیم صهیونیستی؛

شیخ نعیم قاسم: هرچقدر دوست دارید ما را بترسانید/ کاری می‌کنیم از ترس بمیرید اما نمی‌توانید به اهدافتان برسید

قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به سران رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای متخاصم غربی گفت: ما از هیچ احتمال و تهدیدی نمی‌ترسیم و آمادگی کامل در برابر سناریوهای پیش رو را داریم، هرچقدر دوست دارید ما را بترسانید اما نتیجه و جواب تهدید آنها را در میدان خواهیم داد.
کد خبر : 932747

به گزارش خبرگزاری آنا، شیخ نعیم قاسم، قائم مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم تشییع شهید «ابراهیم عقیل» در جمع خیل عظیم مردم لبنان اظهارداشت: مقاومت همواره از جانب توافق شکست را نخواهد پذیرفت.

وی افزود: ۴ عنوان اساسی در جبهه پشتیبان مقاومت وجود دارد. اول اینکه جبهه پشتیبانی لبنان در غزه با وجود هر هزینه‌ای که بر آن تحمیل شود، به راه خود ادامه خواهد داد. دوم اینکه شهرک‌نشینان شمال بازنخواهند گشت و بسیاری از آنها مهاجرت خواهند کرد در حالیکه پشتیبانی از جبهه مقاومت گسترش پیدا خواهد کرد چرا که راهکار نظامی رژیم صهیونیستی باعث بحران بیشتر این رژیم در شمال سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

شیخ نعیم قاسم همچنین خطاب به صهیونیست‌ها بیان کرد: سوم اینکه ما از هیچ احتمال و تهدیدی نمی‌ترسیم و آمادگی کامل در برابر سناریو‌های پیش رو را داریم، هرچقدر دوست دارید ما را بترسانید، اما نتیجه و جواب تهدید آنها را در میدان خواهیم داد.

قائم مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان اضافه کرد: چهارم اینکه ما هیچ نیازی به توقف تهدیدات نداریم و هیچ نقطه‌ای در برابر تهدیدات دشمن ترسیم نمی‌کنیم، اما در مرحله جدیدی که آن را جنگ حساب‌گشایی روبرو می‌نامیم می‌گوییم که جبهه پشتیبانی خارج از صندوق‌های رأی است، با شما می‌جنگیم و با شما مبارزه می‌کنیم از جایی که گمان می‌برید و از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی در جنایت اخیر خود به دنبال کشتار ۵۰۰۰ نفر از مردم لبنان بود ولی موفق به این کار نشد.

شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه دشمن با وجود تمام جنایاتی که مرتکب شده، هنوز نتوانسته به اهداف خود دست پیدا کند، گفت: اسرائیل فقط رزمندگان حزب‌الله را هدف قرار نداده، بلکه غیرنظامیان و کودکان هم در دایرها اهداف آن قرار دارند.

قائم مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن فرماندهان ارشد حزب‌الله، بیان کرد: هدف صهیونیست‌ها از این اقدامات فلج کردن مقاومت و تحریک حامیان آن و متوقف ساختن جبهه پشتیبانی از غزه است، ولی نیروهای مقاومت این توطئه را نیز شکست دادند.

وی ادامه داد: قاسم با اشاره به اینکه حزب‌الله مانند کوه ایستاده است، خطاب به صهیونیست‌ها گفت: از ترس خواهید مُرد و اقتصاد شما نابود خواهد شد، ولی نخواهید توانست به اهداف خود دست پیدا کنید.

شیخ نعیم قاسم همچنین با اشاره به حمله شب گذشته حزب‌الله به شهرک‌های شمالی اراضی اشغالی اظهارداشت: حملۀ دیشب بخشی از حساب‌وکتاب ما با صهیونیست‌ها بود. ما ثابت‌قدم هستیم و جز با پیروزی میدان را ترک نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر