صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واحد علوم و تحقیقات، در میان برترین‌های فراخوان تدوین سرفصل‌های آموزشی هوش مصنوعی کاربردی

واحد علوم و تحقیقات، به عنوان تنها نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در میان برترین‌های فراخوان تدوین سرفصل‌های آموزشی هوش مصنوعی–کاربردی در دانشگاه‌های سراسر کشور، قرار گرفت.
کد خبر : 932735

به گزارش خبرگزاری آنا، آیین تجلیل از برگزیدگان فراخوان تدوین سرفصل‌های آموزشی هوش مصنوعی کاربردی در رشته‌های دانشگاهی با حضور «حسین افشین»، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، «محمدصادق خیاطیان» رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، جمعی از مدیران ستاد‌های علمی و استادان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد. در این مراسم ۵۰ طرح برگزیده در چهار حوزه فنی مهندسی، علوم پزشکی، علوم پایه، کشاورزی و علوم‌انسانی معرفی شدند.

براساس این گزارش، «فاطمه عزیزآبادی فراهانی»، عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات و مدیر گروه کشوری فرهنگ و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم، برای ارائه سرفصل آموزشی "کاربرد‌های هوش مصنوعی در رشته مدیریت فرهنگی با همکاری «محمد بیطرف»، دانش آموخته دکتری مدیریت فرهنگی و دستیار آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، به عنوان یکی از ۵۰ طرح برتر، از میان تمامی دانشگاه‌های کشور، تقدیر و از سوی افشین، معاون علمی ریاست جمهوری، مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است؛ فراخوان تدوین سرفصل‌های آموزشی هوش مصنوعی کاربردی در رشته‌های مختلف، از اردیبهشت سال جاری به همت ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک معاونت علمی ریاست جمهوری در تعامل با بنیاد ملی نخبگان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، منتشر شد. در پایان با دریافت بیش از ۱۷۰ طرح درس تدوین شده از سوی استادان دانشگاه‌ها، ضمن معرفی افراد برتر و تقدیر و تجلیل از آنها به منظور توسعه هوش مصنوعی کاربردی در رشته‌های مختلف جهت اجرا در دانشگاه‌ها، در این مرحله به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر