صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گام بلند دانش بنیان‌ها در بومی‌سازی زیرساخت‌های ابری

یک شرکت دانش بنیان موفق شده با استفاده دانش متخصصین ایرانی و ارائه راهکار‌های مبتنی بر شبکه و زیرساخت در حوزه دیتاسنتر، زیرساخت ابری و تامین تجهیزات گام بلندی بردارد.
کد خبر : 932672

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، یک شرکت دانش‌بنیان با استفاده دانش متخصصین ایرانی و ارائه راهکار‌های مبتنی بر شبکه و زیرساخت در حوزه دیتاسنتر، زیرساخت ابری و تامین تجهیزات فعالیت خود آغاز کرد و توانست در مسیر کسب و کار‌های دیجیتال گام بلندی بردارد.

یکی از محصولات مهم این شرکت سرور‌های ابری است این سرور‌ها با داشتن کنترل پنل حرفه‌ای و امکان نصب سیستم عامل دلخواه و استفاده نرم افزاز مخصوص به مشتری این امکان را می‌دهد تا به صورت اختصاصی از منابع مورد نیاز استفاده کنند. زیرساخت‌های این شرکت دانش‌بنیان با امکان ارائه پورت ۱۰ گیگ ۴۰ گیگ و بالاتر و در کنار امنیت بالا و افزایش پایداری با بهره گیری در لایه شبکه و برق  برای زیرساخت بسیار مناسب است.

همچنین سرور‌های اختصاصی با داشتن بالاترین سرعت بهترین عملکرد را ارائه می‌دهند. این محصول به دلیل استفاده از سخت افزار و نرم افزار‌های به روز در سرویس میزبانی وب، امکان شخصی سازی دارد و می‌تواند کاملا متناسب با نیاز مشتری اجرا شود. استفاده از سیستم‌های پیشرفته امنیتی سیستم جلوگیری از اسپم منابع اختصاصی از دیگر ویژگی‌های سرویس هاستینگ این شرکت است.

این شرکت دانش بنیان با کنارهم قرار دادن دانش فنی و بازرگانی تیم خود به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی در زمینه تجهیزات شبکه و زیرساخت به شمار می‌رود. تمرکز اصلی این شرکت روی تامین تجهیزات و فناور محور و پیشرفته از تولید کنندگان معتبر جهان در زمین سرور و سوییچ فایروال و تجهیزات ذخیره سازی و تجهیزات دیتا سنتراست.

بر خلاف باور عموم که از رایانش ابری به عنوان یک تکنولوژی یاد می‌کنند رایانش ابری مدلی است در خصوص نحوه ارائه و استفاده از خدمات فناوری اطلاعات که در آن مجموعه‌ای از فناوری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شرکت دانش بنیان با بهره‌گیری از این مدل، زیرساختی فراهم کرده‌ که دارای ویژگی‌هایی مثل دسترسی بالا و مقیاس‌پذیری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر