صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

سفارت ایران در بیروت: اسرائیل موجودیتی است که لیاقت داشتن هیچ نوع فناوری را ندارد

سفارت ایران در لبنان با توجه به سلسله حملات اخیر در این کشور که با سوءاستفاده از ابزار فناوری انجام شد، بر ضرورت خلع سلاح هسته‎ای اسرائیل تأکید کرد.
کد خبر : 932661

به گزارش خبرگزاری آنا، سفارت جمهوری اسلامی در بیروت با توجه به حملات اخیر در لبنان که به زخمی شدن دست‌کم سه هزار نفر منجر شد، از رژیم صهیونیستی به عنوان موجودیتی یاد کرد که لیاقت داشتن هیچ نوع فناوری را ندارد.

این سفارت‌خانه افزود: مجرمانی که نمی‌توان به آنها برای دسترسی به پیجر اعتماد کرد، هرگز نباید اجازه برخورداری از سلاح هسته‌ای را داشته باشند. موجودیت آپارتاید صهیونیستی اکنون باید خلع سلاح شود، فردا خیلی دیر است.

ناگفته نماند که «مجتبی امانی» سفیر ایران در لبنان، روز سه‌شنبه «۲۷ شهریور ۱۴۰۳»، بر اثر انفجار پیچرها، مجروح شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

«امیرسعید ایروانی» سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل، در نشست شورای امنیت درباره حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان، گفت که حمله به سفیر ایران نقض آشکار حقوق بین‌الملل و هنجار‌های دیپلماتیک است.

وی تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران با جدیت برای پیگیری مسئولیت این حمله علیه سفیر خود در لبنان تلاش خواهد کرد و حق خود را طبق حقوق بین‌الملل برای اتخاذ تمام تدابیر لازم جهت پاسخ به این نقض فاحش محفوظ می‌دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر