صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۵ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

وارثان دفاع مقدس سربلندی جهاد در راه خدا را با پاداش دنیوی عوض نمی‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تأکید کرد که وارثان دفاع مقدس جلال و سربلندی جهاد در راه خدا را با هیچ پاداش دنیوی عوض نمی‌کنند.
کد خبر : 932539

مجتبی ملکی چوبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یادآور خون‌های گرانقدر و مقدسی است که در پای شجره طیبه انقلاب اسلامی ریخته شد و وارثان دفاع مقدس جلال و سربلندی جهاد در راه خدا را با هیچ پاداش دنیوی عوض نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: ما از هوایی در حال نفس کشیدن هستیم که بوی خون شهدا می‌دهد، بر عرصه‌ای راه می‌رویم که گلگون به خون پاک شهدا است و شهیدان هستند که بر همه اعمال ما ناظرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان متذکر شد: سلام و درود می‌فرستم بر آنانی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قد بلند کردند تا قامت ما خم نشود، در خاک افتادند و غلتان خون مطهر خود شدند تا ما به زانو در نیائیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم، سلام بر شهدی عزیز.

ملکی چوبری متذکر شد: سرنوشت هر ملتی توسط همان ملت تعیین می‌‌شود و این سرنوشت هرچه باشد، در آینده آن ملت تأثیرگذار خواهد بود و یکی از مقاطع سرنوشت‌سازی که ملت غیور کشور اسلامی با حضور هوشمندانه خود، سهم مهمی را در رسالت تاریخی خود ایفا کرد، دوران «دفاع مقدس» بود و بی‌تردید این اراده خلل‌ناپذیر به‌عنوان یکی از افتخارات ماندگار تاریخ حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران به ثبت خواهد رسید.

وی متذکر شد: امیدوارم با همدلی هرچه بیشتر درراستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و کمک به پرورش جوانان انقلابی و الگوگیری از شهیدان گرانقدری، چون سرداران سرافراز شهیدان قلی‌پور، خوش سیرت و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان در خدمت به ملت عزیز در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف ثابت‌قدم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر