صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۴ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی سمای شهرستان بندر خمیر؛ طراحی ساختار برای راهبری جامع مدارس

کلنگ بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی و فرهنگی سمای شهرستان بندرخمیر با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع زمین زده شد.
کد خبر : 932413

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با هفته وحدت، کلنگ بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی و فرهنگی سمای شهرستان بندرخمیر با حضور علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، علمای اهل سنت و شیعه، خیّرین مدرسه‌ساز و دانشگاه‌ساز، جمعی از دانشگاهیان، مسئولان استانی و شهرستانی و مسئولان شهرستان بندرخمیر به وسعت ۱۵ هزار مترمربع زمین زده شد.

مشاور و قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این کلنگ‌زنی، نیازسنجی، ارزیابی و طراحی مدل‌های استقرار و احداث مدارس سما را با اجرای برنامه‌های توانمندسازی و ارتقای سطح علمی معلمان این مدارس مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تکیه بر مهارت‌محوری ذیل فعالیت‌های دانشکده‌های تعلیم و تربیت عنوان کرد.

سروری مجد افزود: طراحی ساختار و تهیه سازوکار‌های لازم برای راهبری و مدیریت جامع مدارس با هدف الگوسازی به سایر مدارس انجام می‌گیرد و در این چارچوب باید مدارس سما در توانمندسازی، اجرای برنامه‌های حمایتی از استعداد‌های درخشان و دانش‌آموزان نخبه، اجرای برنامه‌های جذاب و تأثیرگذار، استقرار نظام نوین آموزشی، خدمات تجلیلی در حوزه نوآوری، فناورانه و مدرن به جامعه هدف ارائه کند.

وی، راه‌کنش‌ها، اقدامات کلان بسته کاری ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی را مبتنی بر سند تحول و تعالی دانشگاه دانست و تأکید کرد: پیاده‌سازی استانداردها، به‌روزرسانی سطح علمی و معلومات معلمان، ارتقای روش تدریس در انتقال مفاهیم، هوشمندسازی مدارس و تکیه بر علوم فناورانه و مهارت‌محور باید در این مدارس پیاده‌سازی شود.

مشاور و قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد که با کمک خیّرین این شهرستان که با روحیه توسعه‌محوری همراه است و بودجه دانشگاهی بتوان خدمات آموزشی قابل قبول و استانداردی را به مردم شهرستان بندرخمیر ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر