صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
در نخستین جلسه سال آینده مجمع تشخیص مصلحت نظام:

بررسی سیاست‌های کلی نظام در حوزه محیط زیست

رئیس کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بر اساس اعلام دبیر مجمع تشخیص مصلحت مقرر شده است در اولین جلسه‌های سال آینده صحن علنی مجمع، سیاست‌های کلی نظام در حوزه محیط زیست به بحث و بررسی گذارده شود.
کد خبر : 9324

به گزارش گروه اجتماعی آنا، سید محمد مجابی با اشاره به تشکیل آخرین جلسه این کمیته در سال ۹۳، گفت: در این جلسه که با حضور روسای کارگروه‌های هشت گانه شکل گرفت، آخرین بحث‌ها و بررسی‌های مربوط به سیاست‌های کلی نظام در حوزه محیط زیست صورت پذیرفت.


مجابی افزود: بر اساس اعلام محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مقرر شده است در اولین جلسه‌های سال آینده صحن علنی مجمع، سیاست‌های کلی نظام در حوزه محیط زیست به بحث و بررسی گذاشته شود و از این رو تشکیل این جلسه به منظور ایجاد هماهنگی کارگروه‌های کمیته جهت نحوه ارائه و جمعبندی مطالب مطروحه بود.


رئیس کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شاخص‌های ۲۶ گانه محیط زیست در حوزه‌های هوا، خاک، آب، تنوع زیستی و مدیریت پسماند، تایید شده توسط دبیرخانه مجمع را از جمله دیگر مباحثی اعلام کرد که در جلسه مورد بررسی قرار گرفت.


وی اظهار کرد: بر اساس این شاخص‌ها، کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال پیگیری آمادهسازی و تدوین گزارشی از وضعیت موجود محیط زیست کشور پیش از ابلاغ سیاست‌های کلی نظام در این حوزه است.


مجابی نظارت و پیگیری چگونگی اجرای سیاست‌های کلی نظام در حوزه محیط زیست پس از ابلاغ توسط مقام معظم رهبری را از دیگر وظایف کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام برشمرد و گفت: همچنین نحوه پیگیری منویات مقام معظم رهبری که در دیدار با مسئولان و فعالان محیط زیست کشور به مناسبت هفته منابع طبیعی، طرح شد نیز در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته شود.






انتهای پیام/

ارسال نظر