صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۵ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

جزییات پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری تخصصی اعلام شد

اطلاعیه فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری تخصصی (بدون آزمون - استعداد درخشان) سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ خاص دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای دانشگاه تهران اعلام شد.
کد خبر : 932358

به گزارش خبرگزاری آنا، به اطلاع می‌رساند بنا به درخواست دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای دانشگاه تهران و بر اساس مجوز ایجاد رشته و پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری در دوره کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی؛ این دانشگاه از بین دانش آموختگان مقطع کارشناسی ورودی ۹۹ و دانش آموختگان کارشناسی ارشد رشته‌های مرتبط با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در رشته مهندسی فوتونیک گرایش بیوفوتونیک مقطع کارشناسی ارشد و رشته مهندسی فوتونیک گرایش‌های نانوفوتونیک و بیوفوتونیک در مقطع دکتری تخصصی، از طریق استعداد درخشان دانشجو می‌پذیرد. 

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه نامه) نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems۲.ut.ac.ir، سپس روی قسمت پذیرش داوطلبان استعداد درخشان کلیک نمائید. پذیرش و ثبت نام ا ز تاریخ ۲۸/‏۰۶/‏۱۴۰۳‬ ‬ لغایت ‬ ۰۷/‏۰۷/‏۱۴۰۳ ‬ خواهد بود.

تذکرات مهم

رشته تحصیلی مورد تقاضا برای دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون آزمون باید با رشته تحصیلی اعلامی مرتبط باشد. داوطلبان فقط در یک گرایش می‌توانند ثبت نام نمایند.

تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، مجاز نیست. مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.

پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است. شناسه کاربری و گذرواژه خود را که در سامانه تعریف نموده‌اید برای تکمیل ثبت نام و اعلام نتایج یادداشت نمائید. نیاز به تکمیل شماره مجوز نامه در فرم ثبت نام الکترونیکی نیست و در تأیید آن مشکلی ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر