صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۳ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

دیدار مدیرعامل بانک ملت با مدیران ارشد ۱۰ مجموعه بزرگ پتروشیمی و فولادی

مدیرعامل بانک ملت در سفر به استان خوزستان با مدیران عامل ۱۰ مجموعه بزرگ پتروشیمی و فولادی در این منطقه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : 932328

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر فرشید فرخ نژاد در بازدید از شرکت فولاد آتیه و شرکت های پتروشیمی اروند، فجر، کارون، مارون، بندر امام، تندگویان، رازی، فن آوران و لاله با اشاره به حمایت بانک از صنعت پتروشیمی کشور از سال های گذشته تاکنون و ارائه خدمات متنوع بانکی به این حوزه اظهار داشت: ارائه خدمات بانکداری جامع به شرکت‌های بزرگ پتروشیمی در دستور کار ویژه بانک ملت قرار دارد.
وی با بیان قابلیت‌های بانک ملت در زمینه ارائه خدمات ارزی و تجربیات آن در تأمین مالی شرکت های پتروشیمی، از آمادگی کامل این بانک برای رفع نیازهای ارزی شرکت‌های فعال در این حوزه شامل گشایش اعتبارات اسنادی ارزی، صدور ضمانتنامه های ارزی و ... خبر داد. 
دکترفرخ نژاد، بر لزوم ایجاد روابط بلندمدت با شرکت‌های بزرگ و اثرگذار تأکید کرد و افزود: بانک ملت در بسیاری از پروژه های بزرگ و ملی به ویژه در حوزه انرژی به صورت جدی تاثیرگذار بوده است و قطعا دانش و تخصص این بانک در این حوزه، به پیشبرد اهداف شرکت های پتروشیمی کمک شایانی خواهد کرد.
وی با اشاره به نقش و اهمیت صنعت پتروشیمی در رشد، توسعه تولید و اقتصاد کشور، اظهار امیدواری کرد که با توسعه سطح همکاری های بین بانک و پتروشیمی ها، بتوانند بیش از پیش به اهداف تعیین شده، از جمله رشد تولید و اشتغال جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر