صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۳ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
جعفری:

تعمیق و گسترش مهدویت روح حاکم بر فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد است

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های سند تحول، بخش فرهنگی بوده و تعمیق و گسترش مهدویت روح حاکم بر بخش فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی است.
کد خبر : 932302

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدجواد جعفری مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت در نشست تخصصی و توجیهی دبیران تخصصی، رابطان خبری و اطلاع‌رسانی چهارمین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت ویژه استان‌های گلستان، خراسان شمالی، سمنان و مازندران که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل گرگان برگزار شد با اشاره به برجسته بودن بخش فرهنگی در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌های سند تحول، بخش فرهنگی بوده و تعمیق و گسترش مهدویت روح حاکم بر بخش فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی است؛ بنابراین موسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت جهت اجرای اهداف متعالی سند تحول به وجود آمد.

وی به تشریح اقدامات مؤسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت پرداخت و عنوان کرد: نخستین اقدام این مؤسسه ارائه طرح فراگیر و بین‌المللی برای برگزاری سالانه جشنواره علمی، فرهنگی، هنری امامت و مهدویت است تا واحد‌های دانشگاهی بتوانند در مجموعه این برنامه‌های مشارکت داشته و هر استان مبتنی بر نیاز منطقه‌ای، امکانات و فضای فرهنگی خود، برنامه‌ای را ارائه دهد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری امامت و مهدویت گفت: ۵۰ واحد دانشگاهی و ۱۲ قرارگاه دانشجویی در جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در چهارمین دوره مشارکت دارند. دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سه رهنمود برای انجام هرچه بهتر این جشنواره‌ها داشت که آنها سرلوحه کار ما قرار دارد. نخستین آن این است که زیارت جامعه کبیره به‌عنوان محور برنامه‌های جشنواره تلقی شود.

جعفری اضافه کرد: واگذاری تصدی‌گری جشنواره‌ها به کانون‌ها و انجمن‌های دانشجویی با نظارت حوزه فرهنگی و جذب جامعه مخاطب بیشتر از دیگر رهنمود‌های دکتر طهرانچی بود.

وی برگزاری پیش‌رویداد جشنواره را از نکات مهم برگزاری جشنواره دانست و بیان کرد: فضاسازی قبل از رویداد، برگزاری پیش جشنواره و اطلاع‌رسانی به جامعه هدف داخلی و بیرونی و دعوت از رسانه‌ها موجب آگاهی بیشتر، بازخورد‌های خبری و در نهایت رونق جشنواره خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر